Gå til innhold

flere småttiser som liker jul i blåfjell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her syns snuppa på 2.5 at det var kjempe spennende. litt små skummelt men veldig gøy..;)

i morgen får hun blå nisse lue. tror hun blir veldig glad..;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi på 2,5 ble helt gal da blåfjell starta. Før den startet så fikk hun å lillebroren på 1 hver sin blånisselue. Hun syntes den var fin ja men ikke noe mer. Da hun så de hadde den på tv så MÅTTE hun ha den på, under heeeele episoden satt hun i ro å så på med store øyne.

I går å i dag hyyylte hun da Blåfjell startet : MAMMA!!! Æ må ha lua mi!!!!

Skrevet

Vår fyller 3 i midten av februar og hun sitter stille som en mus og følger med. Hun synes det er litt skummelt, men se skal hun.

Skrevet

Hmmm, datteren min sier bare "itte morsom" når den kommer. Vi pleier å skru på "Små Einsteins" istedenfor...

Men drømmehagen, det er favoritt over alle favoritter!

Skrevet

her var blåfjell skummelt! og jeg som hadde gledet meg til å se det sammen han. han sier bare at: æ vil ikke se på derre mamma, vi sætt på thomastoget! gjentar og gjentar til jeg bare må høre på han.. kan jo nesten ikke tvinges til å se det når han ikke tør heller da, hehe

Skrevet

Her i huset sitter både mor, storebror på 12 år og den mellomste på 2,5 år som klistret foran tvn når blåfjell kommer. Da passer det fint for pappan og frøkna på 2 mnd å ta kveldstellet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...