Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Vi hadde et kjempespetakkel med ettårs-jekslene tidligere i høst, før vi har hatt en fin måned nå. MEN i går begynte jenta vår (17 mnd) å gnage, sikle, sutre, våkne om natten osv igjen... Jeg tror det er hjørnetenner på vei, kan ikke finne noen annen forklaring, selv om jeg ikke kjenner noe. Hva kan vi vente oss? Blir det ukesvis med sutring og lite søvn nå også? Hjørnetennene er vel ikke så store, har bare 1 spiss, så det kan kanskje være håp om at det går lettere? Hun var mye mer plaget av jekslene enn de andre tennene hun har fått. Gleder meg til hun har fått alle tennene sine, "bare" 8 igjen...!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Jeg vet egentlig ikke, men har hørt at hjørnetennene er de værste/vondeste å få - aner ikke hvorfor, men det stemmer ihvertfall med vår erfaring. Da vår lille fikk jekslene visste vi ikke at de var på vei før vi oppdaget dem i munnen hennes. Hjørnetennene har hun slitt med nå i omtrent tre måneder, og endelig er de kommet frem alle fire. Det har vært en slitsom tid for oss alle...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå