Gå til innhold

Reima vintersko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med Reima sine vintersko, til gutt på 1,5 år? De er jo mye rimeligere enn f.eks Viking sine, synes det er litt rart siden alt annet fra Reima er dyrt! I butikken sier de at skoene er bra(såklart) men vil høre om noen har egne erfaringer først...Han går i barnehage, er ute hver dag og vi bor på et sted hvor det kan bli både relativt kaldt og relativt mye snø!

Skrevet

Har ikke erfaring med de, men må ha nye vintersko,og har vurdert Reima sine jeg og.

Hvor mye koster de?

Og i tillegg til at jeg lurer på det som HI lurer på, lurer jeg også på om noen har erfaring med om de er lette å ta på beinet, barnet mitt har høy vrist, og jeg sliter derfor med å finne gode sko!

Skrevet

hei:) min datter har reimavinersko og jeg er kjempe fornøyd med de. Hun har også høy vristog var spent på dette. de er lette og ta på og er vanntette. lurer på om det var 700 kr e ga for de. men er forskjellige da i riema... de er stødige og gode. litt vanskelige og gå på i starten men sånn er det for de små me de store skoa.... :)

håper dette var itt svar...

Skrevet

Da skal jeg prøve ut Reima skoene på datteren min, hvis de koster 700kr var de absolutt ikke rimeligere enn andre vintersko til barn, men er de gode er de vel verdt det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...