Gå til innhold

Noen som skal føde i Fredrikstad den nærmeste tiden?

Anbefalte innlegg

Det burde vist nok være mange som svarer "ja", for i følge jordmora mi har det vært få fødseler der de siste dagene, så lurer på om det kommer en babyboom.

Jeg føler meg i mye bedre form, og hadde vært topp å føde nå :) men spørs for jeg var ikke særlig moden.., men umulig er det jo selvfølgelig ikke. Hun foreslo en hyrdestund og en skikkelig biffmiddag med fløtegrtinerte poteter eller noe... Hmm, det ble risgrøt og mannen min ligger å sover så får se om jeg får overtalt han etterpå ;)

Fortsetter under...

Jordmora mi jobber på b7 så kansje det er der det har vært få fødsler... eller kansje hun mener av de hun følger opp før fødsel...

Uansett så godt å høre at du er fornøyd :)

Jeg har termin 25 desember og skal føde på Fr.Stad sykehus. Jordmor sier at jeg ikke kommer til å gå ut tida så jeg håper å komme igang snaaaaart! Hodet har hvertfall festa seg allerede.

Når har du termin da?

Jeg har termin 6. des og i dag var jeg på modningsakupunktur.

Jordmora der også bekrefta at det hadde vært litt få fødsler der den siste tiden, så de venter på en babyboom.

Tror jeg vil føde på b7 også, så når får han få opp dampen snart. Neida, har bestemt meg for å ikke bli utålmodig før til onsdag, men lettere sagt enn gjort :)

Annonse

Har termin 17 des, og skal føde i Fr.stad. Var på kontroll i går og hadde 2 cm åpning og var moden. I tillegg ble jeg strippet. Så krysser fingrene for at fødselen kommer i gang litt før tiden.

Jeg skal også føde der...forhåpentligvis snart.. Termin 21 desember, men synes selv det ville passe bra neste uke! Pusser opp hus, går mye, masse kynnere, hodet er festet.. Er egentlig veldig klar nå, midt oppi det hele.

Ikke så viktig hvilken avdeling jeg kommer på.

Normalt at jordmor kjenner etter modning?

Jeg spurte om hun kunne sjekke modning. Det er nok forskjellig praksis ute å går. Hun ville gjerne sjekke, men tror ikke hun hadde gjort det hvis ikke jeg hadde spurt.

Det har jo ikke så mye å si, annet enn for i gangsetting da. Man kan jo gå flere uker med 2-3cm og er man ikke moden kan det alikevel riene begynne, men er jo litt morsomt å vite da.... Føler jo kansje at det er litt mer "håp" hvis man er moden liksom...

og for at sex skal ha noe å si, må man være litt moden :)

Var vært på modningsaku for andre gang i dag og det hadde skjedd mye siden sist jeg var der. Har termin i romjula, men aku trodde det kom til å skje om ca 14 dager. Hodet ligger godt ned i bekkenet og jeg har mensmurringer, og nedpress. Hadde vært så deilig å vært ferdig før jul!

Lykke til til dere alle, kanskje vi sees på føden!

jeg skal føde i fr.stad;) har egentlig termin 4 januar.. men regner egentlig med at snella kommer i løpet av en 14 dagers tid..

ble flyttet mye på ul.. 3 uker.. ikke helt enig i den.. også kom i tillegg førstemann 3 uker før... så spennende å se når tulla har planer om å komme..

håper å føde på b7, selv om jeg egentlig kunne tenkt meg jordmor Suki som jobbet på b2 sist.. men de er kanskje på rundgang.. for hun var super!!! Også er det en som heter merete på b3 som er suveren!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...