bønni Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Når startet dere opp med barselgrupper? Jeg har fått tilbud om dette i dag - med oppstart i slutten av januar - da er lilletassen 3 måneder allerede, synes det er lenge til jeg... synes det høres trivelig ut med barselgruppe. Hva er vanlig?
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Husker ikke helt når vi begynte, kanskje de var ett par måneder når vi treftes på helsestasjonen første gang. De venter vel såpass lenge siden det nå er jul. Men ja det er kjempe trivelig med barselgruppe. Storkoser meg når vi treffes annenhver uke hjemme hos hverandre.
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Vi hadde første samling på helsestasjonen når frøkna var 2 uker. Barselgruppa er for alle som hadde født i samme måneden og vår lille frøken er født helt i slutten av måneden, så de eldste var 6 uker på første treff. Og ja, det er trivelig med barselgruppe:-) Gøy å se de andre babyene og hvordan de etterhvert utforsker hverandre:-)
gutt-08, jente-11*fødeklar* Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har også lyst til å gå i barselgruppe!! Har ikke fått noen informasjon eller spørsmål om barselgruppe på helsestasjonen der jeg går, og gutten min er straks 4 mnd.. Får vel kanskje høre neste gang jeg skal dit!
*Timulia* Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Spør etter det du! Er kjempekos! Vi begynte når mini var ca 3 mnd, men var litt forskjell i alder så minste var 7 uker eller no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå