finetine Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Endelig skulle vi prøve selv da, etter en vellykket operasjon i oktober. Men hadde jeg eggløsning???? Nei da,7 negative clearblue eggløsningstester lyste mot meg dag etter dag. Begynte å teste dag 11 og siden 6 dager til.......... Har opplevd flere ganger å ikke ha egglsøning i en syklus. Blir såååå frustrert, er det ikke negativt på IVF så er det negativt på eggløsning. Skal ringe gynekologen min å høre hva vi kan gjøre:o(........... Mulig at pergotime kan virke positivt inn........... Noen som har noe råd om andfre ting jeg kan prøve? Frustrert klem Kjenner at jeg er i ferd med å miste gløden
Sarah70-har 2 gull Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Hold motet oppe, Finetine! Ring legen din og be om en pergokur. Er han/hun dyktig? Det er utrolig frustrerende med helsepersonell som liksom ikke "tar saken" og hjelper til med å finne de individuelle løsningene, men som bare kjører på mainstream-løsninger. Skal du evt. bytte lege? Sikkert noen her inne som kan anbefale noen dyktige. Hva er du operert for? Jeg har hatt lap for endometriose samt to op for å fjerne store muskelknuter. Men jeg ble likevel gravid med sønnen vår og driver med søskenforsøk. God klem til deg
finetine Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2008 Tusen takk Sarah70:o)!! Har gjort akkurat det samme seg deg egentlig, fjernet endometriosevev,to muskelknuter (en som var like stor som en liten clementin en valnøttstor) og en cyste. Din historie ga meg håp:o)- hurra! Det viser at det kan gå an:o) Tenkte jeg skulle høre med gyneklogen min om pergotimekur,hun er heldigvis helt enestående. Virker som om jeg kan trenge medisiner for å få igang eggløsningen min ja........ Snakket også med en mor i barnehagen der jeg jobber, og hun sa at mange hun kjente hadde fått skrevet ut crinone/progestan som de hadde satt etter at de hadde prøvd selv. Og lyktes pga av det.........så heldigvis er det håp. God klem tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå