Gå til innhold

Frustrert over manglende eggløsning:o(.............................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig skulle vi prøve selv da, etter en vellykket operasjon i oktober.

Men hadde jeg eggløsning????

Nei da,7 negative clearblue eggløsningstester lyste mot meg dag etter dag. Begynte å teste dag 11 og siden 6 dager til..........

Har opplevd flere ganger å ikke ha egglsøning i en syklus.

Blir såååå frustrert, er det ikke negativt på IVF så er det negativt på eggløsning.

Skal ringe gynekologen min å høre hva vi kan gjøre:o(...........

Mulig at pergotime kan virke positivt inn...........

Noen som har noe råd om andfre ting jeg kan prøve?

Frustrert klem

Kjenner at jeg er i ferd med å miste gløden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold motet oppe, Finetine! Ring legen din og be om en pergokur. Er han/hun dyktig? Det er utrolig frustrerende med helsepersonell som liksom ikke "tar saken" og hjelper til med å finne de individuelle løsningene, men som bare kjører på mainstream-løsninger. Skal du evt. bytte lege? Sikkert noen her inne som kan anbefale noen dyktige.

Hva er du operert for? Jeg har hatt lap for endometriose samt to op for å fjerne store muskelknuter. Men jeg ble likevel gravid med sønnen vår og driver med søskenforsøk.

God klem til deg

Skrevet

Tusen takk Sarah70:o)!!

Har gjort akkurat det samme seg deg egentlig, fjernet endometriosevev,to muskelknuter (en som var like stor som en liten clementin en valnøttstor) og en cyste.

Din historie ga meg håp:o)- hurra! Det viser at det kan gå an:o)

Tenkte jeg skulle høre med gyneklogen min om pergotimekur,hun er heldigvis helt enestående. Virker som om jeg kan trenge medisiner for å få igang eggløsningen min ja........

Snakket også med en mor i barnehagen der jeg jobber, og hun sa at mange hun kjente hadde fått skrevet ut crinone/progestan som de hadde satt etter at de hadde prøvd selv. Og lyktes pga av det.........så heldigvis er det håp.

God klem tilbake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...