Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk brev i posten i dag, velkommen til seksjon for barneløshet og assistert befruktning, da gikk det opp for meg, at dette klarer vi ikke på egenhånd ser det ut til. jeg har tatt hsg(kontrastvæske) men ingen tette eggledere. men hva skjer videre der da, sto så mye i brosjyra at jeg satt mere med munn åpen når jeg leste. vi har ett barn fra før, på 3 1/2 år nå, vært prøvere i 2 år. litt møkk lei nå. man skulle ikke tru jeg trengte noe hjelp, etter vi ikke fikk det med første, men nei da. fikk time i januar, så både grur og gleder meg. håper di setter meg på hormoner og hormonsprøyter. fy faen/sorry at jeg bruker f ordet) men jeg er så frusturert. sæden er fin ikke tette eggledere, hormonene mine er fine, hva kan det være da????!!!!!

veit noen om hsg kan gjøre at man kanskje lettere blir gravid, at di åpner opp litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke så enkelt det der.

hos oss er også alle prøver fine. fertilitets klinikken kaller oss uforklarlig barnløse....

jeg hadde hsg i juni.

hørt om flere som har blitt gravide etter hsg eller lap.

ikke lyktes enda jeg hvertfall..venter på å få inn til lap nå da.

Skrevet

hei, tusen takk for at du svarte, uff ja det er ikke lett, har du hatt lap? hører det anbefalles, men jeg er ikke noe glad i sykehus. har dere barn fra før? uff jeg håpe rjeg virkelig blir gravid denne mnd. for jeg tok hsg for en uke siden. håper det kan ha hjulpet. det e rnesten som man gruer seg til å åpne brevene fra riksen.har snart ikke negler igjen, hehe

Skrevet

nei har ikke hatt lap nei. skal ha det i mai neste år.

ikke gla i sykehus jeg heller. men blir jo vandt til det.

Har jo vært noen turer innom etter at vi startet prøvingen. hehe!

hadde 2 ivf forsøk i fjor.

jeg har ikke barn fra før nei,men samboeren min har et.

går å venter på mens jeg..blir vel når som helst nå vil jeg tro...kjennes sånn ut... :S

men har begynt å bli ganske så likegyldig til hele greia...hehe..

en blir litt lei.

hehe..ja den ventetiden på disse brevene er helt uutholdelig.

Skrevet

hvorfor så lenge til? er det vente tid på det?

ja kan godt henne man blir vant til det, men ikke helt kommet ditt enda jeg, hehe

går du på noe hormoner nå da?

Skrevet

hehe..jeg er visst ikke prioritert..derfor så lenge...men er visst vanlig å vente 3-4 mnd på lap...slik som jeg har forstått det..

går på pergo for tiden...litt nå å da som det passer meg selv..hehe! tok en kur denne pp...angret som en hund med en gang..

får litt bivirkninger jeg da..hehe!

så skal ha noen pause mnd før neste...føler ikke de hjelper uansett..gått på dem siden juni.

Skrevet

men har du prøvd hormon sprøyter? håper jeg får prøve det før det skjer noe videre, hvem sykehus går du til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...