Gå til innhold

Begynt å bli kvalme noen??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Jeg er kvalm! Om natta, om morgenen og om kvelden (og litt midt på dagen). Greier ikke å konsentrere meg særlig bra om dagen. I dag har jeg vært mye ute, og jeg har spist tørr kjeks i natt og før jeg sto opp. Det har hjulpet. Prøver dette med å spise ofte, men jeg spiser jo vanligvis ofte, så nå føler jeg virkelig at jeg har spist og spist og spist i tre dager, er lei alt. Noen som har noen andre tips? Hører om sånne bånd man får kjøpt på apoteket, men da vil jeg jo kanskje røpe meg overfor de som ser det:)

Annonse

E i uke 8 idag:)

Å æ har vært kvalm ca sia uke 6..:)

Men håpe det går åver fort..

Men tænk positivt, at vi plages nu e glæmmt når lillingen kommer :)

Æ må bare prøve å tænke sånn.. vet at det ikke e lætt:)

Skal også fære å kjøpe sånn band på apoteke:)

Å ja, heldigvis bare på kvelden. Om morgenen og på jobb går det foreløpig bra. På kvelden derimot er jeg utslitt og skit kvalm. Det begynner i 2000-2030 tiden 1-2 timer etter at guttungen har lagt seg.

Annonse

• 2 uker senere...

Huff.. det hørtes ikke noe særlig ut.. Får håpe det gir seg!

Jeg har litt av alt, litt vondt i magen, litt kvalm, litt ekkel smak i munnen, litt trøtt og fryser lett. Går forsåvidt greit altså. Men sofaen og pleddet frister mer enn vanlig ;)

Denne uka har jeg vært nesten konstant kvalm fra morgen til kveld. Er ikke så ille at jeg kaster opp bare fryktelig slitsomt å gå sånn hele tiden, føler jeg spiser konstant. Var nesten ikke kvalm forrige svangerskap, kin av og til hvis jeg våknet på natta eller sov veldig lite.

hehehe.

nå e eg 11+4 uker på vei. har vært veeeeldig dårlig siden uke 6. konstant kvalmen, fra morgen te kveld. har spydd ein del o. detta svangerskapet e veldig anderledes enn med hu førsta. alt e liksom forsterka ti gonger. ekstra kvalmen, ekstra trøtt, mer oppblåst, spyr mer. men eg e optimist, regne med at detta går øve snart (krysse fingrane for d iallefall).

alt e normalt seie de, så me som e dårlige får trøsta oss med d. lykke t alle sammen....

Oooo jeah.. Kvalm er bare forbokstaven.. Er sykemeldt på andre uken, og er 10 uker på vei i dag. Forrige gang forsvant vel kvalmen i uke 14 ca, og da var det midt i sommerferien, så da gikk ikke det ut over noe. Men denne gangen ble jeg sykemeldt...

Håper hver morgen at det skal være bedre. Men skal visst komme seg når morkaken tar over sirkulasjonen til fosteret...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...