Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Fikk satt inn et 3-delt idag, så håper det deler seg videre inni meg.
Sarah70-har 2 gull Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Tja, der 3-delt egg så dårlig da? Jeg spurte på Ullevål hvordan de vurderer hva som er gode og dårlige egg. De sa at eggene skal dele seg innen bestemte tidspunkter, og at egget på innsettingsdagen skal være 3- eller 4-delt. Da jeg ble gravid 1. gang hadde vi ett befruktet egg, et perfekt 4-delt egg, sa de. Det resulterte i vår praktfulle sønn. Denne gang fikk vi ett perfekt 3-delt egg. Det hadde delt seg helt riktig innenfor de bestemte tidspunktene, og hadde vært 3-delt kl. 11 på innsettingsdagen. Jeg fikk egget satt inn kl. 1330, og legen sa at egget nok kunne ha delt seg i 4 på innsettingstidspunktet. Nå gikk det galt denne gang, jeg fikk mensen og ingen graviditet, så vi skal igang med 2. søskenforsøk på nyåret. Lykke til med ditt 3delte egg - ett eneste egg kan være nok!
b77h Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 hei jeg fikk satt inn et 3-delt og et 2-delt, men det endte dessverre i en SA i 5/6 uke. Men jeg tror ikke det hadde med delingen å gjøre. Har hørt fra flere her inne + legen at det blir mange vellykkede graviditeter m egg som ikke har delt seg "perfekt" før innsett. Så lykke til :-)
Mikkemafian Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Min lille sovende prinsesse var vel tredelt ved innsetting, tror jeg. Det var i hvert fall ikke "helt perfekte egg" som legen sa..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå