Gå til innhold

Kan jeg gi avokado til middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi (9mnd) liker ikke middagsglass, og jeg lurer på hva jeg kan gi henne når jeg ikke har tid eller mulighet til å forberede middag.

Kan jeg gi henne en avokado, eller er det for "kjedelig". Det skal jo være mye næringsstoffer og mange kalorier i avokado ...

Andre tips?

Skrevet

dytter... kan en begynne med slikt, når en begynner med middagsglass?

Skrevet

Avocado kan du absolutt begynne med :) Kan være fint å introdusere én og én ingrediens før man evnt blander! I andre land er det mer vanlig å gi avocado enn grøt f.eks.. (sør amerika bl.a)

Skrevet

Du kan godt gi avocado. Supert det! Men, i steden for middag? Bare avocado vil jo ikke gi henne et fullverdig måltid. Om hun ikke vil ha glass, kan du jo prøve å lage maten selv. Kanskje det faller bedre i smak? Er jo temmelig smakløse de ferdigglassene. Det synes i alle fall min lille racer:)

Skrevet

Jeg mener du absolutt kan gi avocado. Her i huset blanda jeg avocado m litt middagsglass i begynnelsen. (da blir det også litt midlere smak) Du kan jo prøve det og øke middagsglass/hjemmelaget middags mengden gradvis å se om hun liker det. Jeg tilsetter ofte avocado til det meste jeg av hensyn til fordøyelsen og at det er veldig næringsrikt. Og at jenta mi liker det og da selvfølgelig;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...