kitty08 Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Jenta mi (9mnd) liker ikke middagsglass, og jeg lurer på hva jeg kan gi henne når jeg ikke har tid eller mulighet til å forberede middag. Kan jeg gi henne en avokado, eller er det for "kjedelig". Det skal jo være mye næringsstoffer og mange kalorier i avokado ... Andre tips?
Nattinatta Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 dytter... kan en begynne med slikt, når en begynner med middagsglass?
*LilleTroll + spira Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Avocado kan du absolutt begynne med Kan være fint å introdusere én og én ingrediens før man evnt blander! I andre land er det mer vanlig å gi avocado enn grøt f.eks.. (sør amerika bl.a)
h2lita Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Du kan godt gi avocado. Supert det! Men, i steden for middag? Bare avocado vil jo ikke gi henne et fullverdig måltid. Om hun ikke vil ha glass, kan du jo prøve å lage maten selv. Kanskje det faller bedre i smak? Er jo temmelig smakløse de ferdigglassene. Det synes i alle fall min lille racer:)
aya75 Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Jeg mener du absolutt kan gi avocado. Her i huset blanda jeg avocado m litt middagsglass i begynnelsen. (da blir det også litt midlere smak) Du kan jo prøve det og øke middagsglass/hjemmelaget middags mengden gradvis å se om hun liker det. Jeg tilsetter ofte avocado til det meste jeg av hensyn til fordøyelsen og at det er veldig næringsrikt. Og at jenta mi liker det og da selvfølgelig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå