mollymamma Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Ved dobbeltkur pergo - tar dere begge tablettene sammen, eller en morgen og en kveld? Sikkert et dumt spørsmål men...
*Babyønske* Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Hei... Jeg tar de sammen...Om kvelden..Da får jeg minst bivirkninger...Lykke til
to snart tre Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Ingen spm er dumme:) Min anbefalning er å ta pillene samtidig, enten på morgen eller på kvelden. Jeg ble anbefalt av min spesialist å ta begge samtidig, og velge meg ut om jeg skulle ta de på morgen eller kvelden før jeg startet kuren. Det vil si: ta de samlet på forholdsvis på samme tid hver dag i 5 dager. Lykke til med tiden på pergo kurene, mange blir gravide med pergo og det er jo supert!. Håper spiren sitter snart:) Jeg er akkurat ferdig med 3 x doble kurer med pergo nå, avslutter nå siste pause mnd og venter mensen i morgen. Regner med den kommer, orkalt annet får bli en overraskelse:)
mollymamma Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2008 Takk for svar - da tar jeg begge tablettene i kveld. Lykke til du også to snart tre - håper på en positiv overraskelse for dere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå