Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

en lekker vel om natta også.. er det noen som har funnet sånn en kan sove med om natta? ingen butikker i byen som har det her :( har kjøpt en amme-bh i str 75 J som jeg passer nå som jeg kjøpte på change.. de har ikke større sier de :S

noen som vet om noen gode sport-bher som de selger på nett som funker som amme-bh??

Fortsetter under...

Skrevet

Man trenger definitivt amme bh på natta hvertfall... Jeg våknet rett som det var opp i kliss våte klær og vi måtte skifte på sengetøy flere netter. Har faktisk hørt om de som brukte de aller minste bleiene som amme innlegg på natta fordi de lakk så masse.

For min del funket triumph sine bh´er bra, men vet ikke helt hvordan de er på størrelse? De har dem hvertfall på lindex hvis du ønsker å sjekke dem ut..:) Kan hende de har noen andre i rett str på motherhood.com også...:)

Skrevet

tusen takk for svar :) litt kjipt å måtte drive å skifte på senga når en har sjansen til å sove hehe

Skrevet

har du forsøkt å gå opp i omkrets? jeg har gått fra 85g til 100g fordi jeg ikke finner større der jeg shopper. og da blir jo cup'en større også.

sports-bh kan du bare glemme, dessverre. jeg forsøkte lenge å få tak i 85e før jeg ble gravid, men det viste seg å være kul umulig...

Skrevet

de blir så veldig store rundt da.. henger liksom bare.. men kansje kjøpe en stor en å sy den inn kansje..

Skrevet

H&M har noen ammesingletter som kanskje er gode å bruke om natta.. Men er ikke sikkert de har større en str l der kanskje!?

Annonse

Skrevet

har prøvd de også.. de bare henger og slenger.. de som er stramme rundt livet under puppene dekker ikke over halve brystvorta engang hehe

Skrevet

Hehe! Såpass ja... Skal ikke være lett ama. Jeg har bestilt meg slike singletter nå jeg, men siden jeg bruke mindre bh-str håper jeg de passer! :)

Skrevet

jeg måtte faktisk ty til noe så u-smart som en omgjort sykehustruse. Ikke fordi jeg trengte så stor str, men fordi jeg trengte så mye inni den:-))

Så jeg lå med den oppklipte sykehustrusa om natta med ammeinnlegg OG en badehånduk inni. Det var det eneste som funka de første mnd fordi jeg lak så kriminelt mye.

Men poenget mitt var at den sykehustrusa var fantastisk behagelig på om natta, ingenting som strammet eller noe. Så tross at den så kriminelt u-smart ut, så veide komforten over:-))

Skrevet

hehe..ja,har hørt om mange som både bruker håndduker og bleier.. :-)

det er da man kan selge melk til sykehusene ;-)

vurderte det selv,men følte aldri at jeg hadde nok desverre :-(

Skrevet

På Rita i operapasasjen i Oslo har de sportsbh i 85 G. De har også en vanlig med sinnsyk bra støtte (nesten bedre enn sportsbh'er jeg har prøvd tidligere!!!). De har de fleste typer bh'er i store størrelser er mitt inntrykk. Nå er jeg av de som får store bryster av p-pillene, så har ikke trengt å sjekke om det gjelder ammebh også, da det holder akkurat med de fra Kappahl. Bor du andre steder i landet går det sikkert an å ringe de.

Annonse

Skrevet

Jeg måtte ofte stå opp mange ganger om natten for å skifte ammeinnlegg i bh'en (fordi de var gjennomvåte...) eller rett og slett for å pumpe meg og få tømt brystene litt. Det er IKKE godt med brystspreng... og jeg vil ikke se for meg hvordan det hadde sett ut hvis jeg hadde sovet uten bh.

Datteren vår var ikke mange månedene da jeg sluttet å amme henne om natten så da fyllte vi opp fryseboksen med melk :-) Veldig praktisk og greitt å ha... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...