La vita è bella <3 Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Trodde det var body som var tingen? Men "alt" som er fint på h&m er jo vanlige gensere. Fikk en sånn i gave til snuppa nå nettopp, og tok den på henne utenpå en vanlig bommullsbody for at hun ikke skulle fryse på golvet. Men det er da mest praktisk med body og en jakke utenpå? Eller er det meningen genserne skal brukes uten body? Eller utenpå kortarma body? Skjønner ikke helt greia, jeg
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Ja de har veldig mye gensere/skjorter på H&M. Men synes jeg finner mange fine bodyer på Cubus, Lindex og Kappahl. Har gitt opp å finne klær til lillegutt på H&M. Synes det er veldig lite praktisk med gensere.
Erisa* Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Jeg syns det er greit å bruke en sånn bomullsgenser utenpå ullbody, men ikke alene! Men de har jo mye bodyer også på hm, da, og de er veldig gode syns jeg:)
La vita è bella <3 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2008 Ja jeg vet hva som finnes både på h&m og andre butikker, var bare nysgjerrig på hva som egentlig er meningen med disse skjortene.
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Jeg synes gensere er helt okey Men da bruker jeg kortermet body under. Eller så kan du jo bruke truse (under buksa selvfølgelig) og bare genser f.eks? Hvis han bare skal ligge på gulvet og leke?
kitty08 Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Skjønte heller ikke poenget med gensere i starten, men når babyen blir større - og vanskeligere å skifte på - er det greit å slippe å klusse med disse knappene i skrittet ;-)
Trulte76 Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 ja da bruker jeg kortarmet body under. bruker jeg lang armet body bruker jeg vanligvis kun body.
BoyMadeInChina Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 Vi bruker gensere mye nå på vinteren, utenpå tynn ullbody.
Shinyogsmåen Skrevet 3. desember 2008 #9 Skrevet 3. desember 2008 Synes også de genserene var snodige. Det er sikkert meningen at man ikke skal ha noe under de, at det skal være istedenfor body. For jeg har sett etter gensere der som jeg kunne ha utenpå body, men de har jo nesten bare de tynne. Og synes ikke de var noe særlig å ha utenpå body.
Trulte76 Skrevet 3. desember 2008 #10 Skrevet 3. desember 2008 lillegutt har flere sett med bukse og tynn genser han der det går fint an å bruke en kotarmet body under Langarmet body synes jeg blir bare ekkelt under, men kortarmet går helt fint.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 3. desember 2008 #11 Skrevet 3. desember 2008 Vi kjøper t-skjorte bodyer, og har gensere utenpå der Kan jo bli litt kaldt med bare body nå
trebarnsmamma84 Skrevet 3. desember 2008 #12 Skrevet 3. desember 2008 Eg har alltid body under dei gensarne...eg synst da er perfekt eg...då er han ikkje for varm og ikkje for kald.....og eg elsker h&m kler....skjorter har eg og body under....
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #13 Skrevet 3. desember 2008 pleier å bruke langerma body med langerma trøye uttapå. Synest det ofte blir for tynt med kun ein body (+at om ein har trøye uttapå, så kan ein skifte den om det skulle kome litt gulp, utan at ein nødvendigvis må skifte body også). Når han skal ut får han meir kle uttapå.
Frøken Freken Skrevet 3. desember 2008 #14 Skrevet 3. desember 2008 Jeg bruker nesten bare langarmet body underst, ullstrømpebukse og sånn heldress. Syns det funker deilig, og blir ikke så klumpete som gnser som sklir opp!
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #15 Skrevet 4. desember 2008 Vi bruker ofte de genserne utenpå bodyen for at det skal bli litt varmere enn bare en body som er ganske tynne. Har brukt det siden frøkna var rundt 5 mnd, er nå 8 mnd.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. desember 2008 #16 Skrevet 4. desember 2008 9 måneder nå og bruker masse gensre, utenpå body. Synes det blir litt kaldt med bare body når han farer rundt på gulvet og sitter, så derfor tar vi en genser utenpå. Samme om lang eller kort erm på body. Men må ha body under så bleien holdes fast
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 4. desember 2008 #17 Skrevet 4. desember 2008 Mini er 8,5 mnd, og det er ikke så lenge siden jeg begynnte å bruke gensere på han. Syns gensere var bare tull da han var liten baby.. Det er så gulvkaldt hos oss, så han blir fort kald om han bare har body på seg. Nå går det foresten bare i ullbody, syns de er kjempefine å ha under bommulsgensere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå