rucin Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 hei! vår datter er nå snart 8 mnd.. de tre første mnd sov ho nesten ingenting, hu skreik og bare holdt det gående.. etter det har hun sovet godt. 2 dupper på dagen og hele natten(etter vi sluttet med mat om natten) nå de tre siste ukene har hun virkelig tatt igjen det tapte. sovi to dupper pr dag fra alt mellom en time til tre timer på formiddagen og 1 time på ettermiddagen(vekkes rundt kl 16) . etter det har hun hatt fast leggetid ved 1930 tida. det har gått bra og hun må vekkes om morgene. ca kl 9.. nå de siste dagene har hun nektet å sove på dagtid. hu bare skriker. har ventet til 12 og 13 før jeg har lagt henne men hu sover kanskje i 10 min så er helvete løs... noen tips på åssen jeg skal få henne til å sove?? mvh meget frustrert førstegangs mor
Edelweis Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 hei.. jenta vår hadde en og flere perioder der hu ikke ville sove på dagen. men, sta som jeg er, så ble hu pent nødt. så for meg så fikk hu bare ligge i vogna å hvile å ikke sove om det var det hu ville. jeg henta henne ikke fordi om hu skreik. det kan jo tenkes at hu er overtrøtt når du legger a, da har de litt vanskelig for å finne søvnen. jeg har aldri vekt opp jenta på morgenen jeg da, hu får sove så lenge hu vil, så bli duppen ca 4 timer etter hu sto opp. sover hu ute i vogn på dagtid da? ofte sover de bedre ute. var sikkert ikke så mye hjelp dette men.
rucin Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2008 jeg la snuppa uansett men hu skreik mye men jeg var ganske så bestemt. har måtte ha henne inne noen dager pga litt feber men har funnet ut grunnen( tror jeg) hu får to tenner oppe samt at det er heftige kuler nede ved siden av de som allerde har kommet! i dag sov hun nesten to timer på dagtid og det var godt for både henne og meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå