Gå til innhold

Dere med barn med atopisk eksem, se hit litt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår har vært plaget med atopisk eksem siden han var noen uker gammel, nå er han 2 år.

Når han er ute og leker i snøen nå, blir han så mye verre i ansiktet. Han spiser snø, ligger med ansiktet i snøen, spiser på kanten av dressen osv. Noen som har tips til hva vi kan gjøre så det ikke klør så innmari når han kommer inn igjen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skikkelig god kuldekrem (pass på om det er vann i, for da må man smøre 30 min før de går ut)

Anbefaler multi-purposecream fra cosmopharma og aloe-vera gel forte til når han kommer inn. Denne kombinasjonen er suveren, har hjulpet vanvittig på mi.

link: (mi svigerinne) www.cosmopharmas.com/NO40761

Skrevet

det første jeg ville gjort er å få time til en hudlege fått han ordentlig utrede om han ikke er det enda.

kuldekrem ble vi annbefalt ..å jizzes..står stilt her..blæ!! kommer nok på det,men ble annbefalt det av legene på voksentoppen og de kan jobben sin der!!

ellers ville jeg ikke latt han spise og ligge i snøen,ja er lett å si,men må man så må man.

har selv en gutt på 3år som har alvorlig atopisk eksem og er noe dritt når vinteren kommer ja!!

ceridal!!! heter kuldekremen som er annbefalt av dem! =)

viste jeg kom på det :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...