Mary Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Jenta mi er 4 mnd nå. Jeg synes det begynner å bli en smule trangt for henne i mei tai'en...Kan jeg snart begynne å ta beina hennes ut de hullene på siden? Når begynte dere?
Yo&La+spire Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Det kan du helt sikkert begynne med naa:) Du boer gjore det naar du ikke lenger faar foettene til babyen helt opp til rumpa, for da blir det fort ubehagelig for babyen. Eg bar jenta mi med beina ut fra hun var 6 uker.
2 gutter og 1 jente Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 ja, du burde absolutt ta beina hennes ut nå. min er strax 6 uker og jeg har akkurat begynt å bære med beina ut.
Mary Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2008 Oj, shit! Nå fikk jeg helt dårlig samvittighet!! Håper hun ikke har hatt det vondt når jeg har bært henne da....men da hadde hun vel skreket. Jeg har liksom syntes det virker så ubehagelig å sitte med beina rett ut, jeg, men det er vel ikke slik for babyen. Takk for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå