Gå til innhold

Sprøyte med vitamin - K!!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så flott å lese om andre som har de samme erfaringene som oss. Vi har tre uvaksinerte gutter. Lever ellers helt som "folk flest" (ingen helsekosthysteri og pulverprodukter - kjemsik fri for vitaminpiller og tilskudd. Avslappet forhols til biodynamiske produkter. Spiser normal norsk mat. Mye grønt og frukt.

Og - aldri behøvd å bruke antibiotika på ungene!!!!

Vi lever i hektisk by, med vanlig aktiv hverdag. Resultatet av å ikke vaksinere har vært slående!!!!. Tre sunne og robuste gutte har aldri blitt rammet av de utallige "epidemiene" på skolen/barnehagen. De er alle tre de friskeste i sine klasser/ i barnehagen.

De få gangene vi har hatt syke gutter, har det hele glidd over svært raskt. Guttene er nå 15, 13 og 5 år gamle. Jeg har rukket å få bred erfaring med å ikke vaksinere. Jeg utbasunerer at det er fordi de er uvaksinerte - og hva skjer? Skuldertrekk på helsestasjonen og hos fastlegen, som vi nesten aldri trenger å besøke. Svarene jeg får er at dette er helt tilfeldig og at vi sikkert lever sunt og fornuftig. Det sterkeste argumentet derfra var at guttene hadde gode gener - i en familie rammet av allergier/astma.... (de andre er vaksinerte). Tja....

Jeg ROPER etter å bli med på undersøkelser og forskning rundt vaksinerte/uvaksinertes helsehistorie. For å være helt ærlig er jeg 100% overbevist om at resultatet vil bli for oppsiktsvekkende. Det vil sette kjepper i hjulene på den globale massevaksineringspolitikken.

Håper mange flere foreldre vil la sprøytene ligge. Resultatet venter ikke: Glem "innkjørings"sykdommene i barnehagen som alle forteller om. Glem sykefravær og rundturer hos legen. Glem tilbakevendende forkjølelser, ørebetennelser, astma- og allergier. Glem autoimmune problemer.

Og sist og ikke minst: Glem alt sykdomshysteriet rundt oss. Vi i vår del av verden - med de forutsetningene for godt kosthold, høy levestandard og god hygiene som vi har - klarer oss utmerket selv - helt naturlig. Uten sprøytenes innblanding!

Flott at vi begge har sett og erfart nøyaktig det samme. Det styrker vår sak!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mamma-x-3: Signerer svaret ditt. Innkjøringssykdommene i barnehagen?? Hva er det for noe? Vi ble forberedt på det av alle vi kjenner som har småbarn...."bare vent, turen kommer til dere også" osv. Men turen kom aldri til oss. Nå har han snart gått i barnehage i ett år og innkjøringssykdommer har vi blitt forskånet fra.

Dette sier jeg igjen og igjen: Jeg har 3 søsken som alle har 2 barn hver. Disse barna er seff fullvaksinerte (til tross for mine stadige råd om å la være) De er veldig ofte syke, flere har astma/allergi, 2 har fått en type hjerneskade og de har fått utallige antibiotikakurer. Vår uvaksinerte gutt på 2 har kun hatt lette forkjølelser og èn omgang ørebetennelse uten bruk av medisiner. Han fikk èn halsbetennelse hvor han trengte antibiotika, men that`s it. Jeg er også mer enn villig til å bli med på undersøkelser vaksinerte kontra uvaksinerte, men ingen sere ut til å ville forske på dette. Snodig ikke sant?

Skrevet

mamma-x-3: Jeg kan også signerer svaret ditt. Vi har to barn, eldste er vaksinert og var i de 2-3 første årene småsyk med feberturer med jevne mellomrom. Vårt yngste barn er uvaksinert, og har heller ikke fått k-vitamin ved fødsel. Han har hatt feber en kveld i forbindelse med en tann i løpet av sine 4 år. Det er alt. Ingen innkjøringssykdommer her heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...