lillebie på`n igjen Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 etter en dag som "gravid" så er det ikke til å ta feil av, tanta melder sin ankomst om ca 3 minutter, og cleare blue viste "ikke gravid" og en vanlig test var negativ... hvordan er dette mulig på 24 timer???? jeg som hadde det største og blåeste krysset jeg noen gang har sett i går kan ikke ha vært EL sprøyta, for testene gikk fra så og si negativ, til sterkere og sterkere og i går knall positiv! er dette hva man kaller kjemisk? huff er så lei meg altså, føler meg helt tom innvendig.
Eira2010 Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Ånei! Så utrolig kjipt at det gikk sånn! Jeg føler virkelig med deg! Rart at testen gikk fra klart positiv til negativ. Hos meg var det fra veldig svakt positiv til negativ. Har du brukt samme test? Hvis ikke er det jo noen tester som er mer sensitive enn andre. Sender uansett en stor trøsteklem!
lillebie på`n igjen Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2008 takk for det. nei brukte clearblue i går, og clearblue digital og en annen test i dag...så burde slått ut på digitalen....er så merkelig. men sånn er livet, det var ikke vår tur denne gangen heller. snufs.
71jente Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Så leit da!!!! føler med dere! men det er nye sjanser! :-)
lillebie på`n igjen Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2008 ja...en gang må det bli oss også ! )
Pollyanna67 Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 Huff, så trist Lillebie! Ekstra stor nedtur når man har begynt å tro at det har lykkes...Men så lenge TR holder seg unna er det vel fortsatt et håp i hengende snøre? Hvis hun ikke har dukket opp allerede da?
lillebie på`n igjen Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. desember 2008 nei det er fortsatt ikke noe TR, men det kjennes ut som om hun dukker opp i umiddelbar nærhet men så lenge hun ikke er her er det selvfølgelig et lite håp!
Ugla er mamma! Skrevet 3. desember 2008 #9 Skrevet 3. desember 2008 Trist å høre! Men får håpe å ønske at den holder seg bort! Sender over masse gode tanker!!
bumpi de bump Skrevet 3. desember 2008 #10 Skrevet 3. desember 2008 Så merkelig, lillebie, og så leit å høre. Men det er vel et håp så lenge mensen ikke har kommet? Håper for deg og dere!
Kath:) Skrevet 3. desember 2008 #11 Skrevet 3. desember 2008 Uff så trist og leit når man endelig trodde man var blitt gravid! Husk det kommer nye muligheter. Trøsteklem
lillebie på`n igjen Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 4. desember 2008 jeg går på progestan og leser at det kan forsinke bløndingen også. våknet i natt med kraftige mensensmerter (har hver mnd intense sterke mens smerter, så klarer ikke å ta feil av noe sånn vondt) men TR er ikke kommet enda... så jeg tror at jeg egentlig har fått mensen,men at blødningen har latt vente på seg....høres det rart ut ?
Tjorven1 Skrevet 4. desember 2008 #13 Skrevet 4. desember 2008 Så dumt, men nei - det høres ikke rart ut. Neste gang lillebie, neste gang skal det gå!
lillebie på`n igjen Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #14 Skrevet 4. desember 2008 ja mammaer skal vi bli før eller siden. nå må vi bare bestemme oss for om vi skal prøve vanlig insiminering på kona på nyåret istedet for IVF på meg...selv om det er jeg som har drømmen om å være gravid, så er ønsket om baby det største!
Storkmor? Skrevet 4. desember 2008 #15 Skrevet 4. desember 2008 Huff, så utrolig kjipt.. For noen opp- og nedturer dette er!! Føler med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå