Gå til innhold

nei og nei...der brast lykken :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei lillebie, jeg vil bare fortelle deg at sist gang jeg var gravid fikk jeg kraftige mensmurringer - dessv mistet jeg i uke 8. Så lenge du ikke har fått blod er det håp :-)

Jeg krysser fingrene for deg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det ennå håp lillebie... :) gi ikke opp. Bare ikke se dere blind på testene og lengre etter enn det som står på pakken. De har en tendens til å bli sterkere/svakere etter en stund og da kan en bli lurt.

Joda, magen er stor for å være meg, er jo ikke så stor selv. Puster og peser opp trapper og har måtte gi opp å løpe etter bussen. Sliter t.o.m å ta på meg sokker hi hi. Noe skal en plages med gitt ;) Men jenten i magen har det fint og sparker hele døgnet.

klemme klem

Skrevet

Jeg ser for meg tilstanden i heimen hos dere disse dagene:)

Følger spent med her fra sørlandet.

Skrevet

Hei,

Er fremdeles sikker på at du er gravid jeg :) Du er bare en tullehøne (:)) som lurer deg selv med for mange tester ;) Kroppen kan fint skille ut nok HcG til å få testen positiv en gang, for så å få en negativ test. Er jo så tidlig enda, at det er snakk om små marginer.

Har forøvrig ingen tro på andre tester enn Clear Blue med kryss. Da den ble superpositivt på ett sekund, var det så vidt en svaaaaaaaaaaaak strek på andre tester.

Krysser alt jeg har for dere :)

*klem*

Skrevet

hihi så koselig tuppa, må jo være en fantastisk følelse også, å vite at nå er det ikke lenge igjen til jenta kommer, og livet "virkelig starter" med det nye familiemedlemmet! nei vet man ikke skal stole blindt på tester etter en viss tid, men vet ikke hvor lang tid det gikk jeg, før jeg så skyggestreken. 15 min kanskje? for jeg tar den på morgenen på do, og da er jeg så trøtt ( 05:15) at jeg ser på den med mine lyssky øyne,og ser ikke noe, men når øynene og jeg klarer å våkne ser jeg på den igjen, etter en liten stund, og da så jeg den...men som sagt er det sååå svakt at det nesten kunne vært innbilling.

jaaaa ivf mammer jeg er en litten tullehøne hahahaha. men jeg skal si dere en ting, skulle det vise seg at jeg var gravid, og at testen i morgen hadde blitt positiv, hadde jeg gått i bakken, for det hadde jeg virkelig ikke trodd på!!! men har ikke noe CB tester liggende, kun en test stav igjen fra babyplan....

men som satser sier, uten mens er det håp, enda kun frem til mandag!

skal oppdatere dere i morgen jenter, enten så er det enda et syteinnlegg (dette er første gangen jeg har syti så mye i hele mitt liv hahah) eller så blir det store bokstaver med masse utropstegn bak og jubelrop... håper magefølelsen deres er rett ivf-mammer, da dere ble gravide,. bare "visste" jeg at dere ble gravide! helt merkelig!

klem fra

Skrevet

oppdatering RD 13. testen var heeelt blendahvit, ikke antydning til en liten skyggestrek engang....så da regner jeg med for siste gang at forsøket gikk i dass denne gangen også :o(

Skrevet

Huff det er seigpining for deg dette her. Stakkar:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...