lillebie på`n igjen Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 etter 1 dag som "gravid" så var lykken over for denne gang, at en så sterk positiv test , og et så blått og kraftig kryss kan forsvinne over natta!! cleare blue digital viste ikke gravid i dag, og en annen test med røde streker viser bare en strek, og ikke minst så er det sikkert 3 minutter til tanta melder ankomst, ikke til å ta feil av....huff jeg er så trist, denne følelsen kan ikke beskrives med ord hva har skjedd mon tro? er det dette man kaller kjemisk? vet det ikke er EL sprøyta som gjorde utslag, da testen gikk fra så og si negativ, til knall positiv siste dagene, så det har vært en stigning :-( huff unner ingen dette, og nå er tankene mine, og kroppen min helt tom... hilsen en gråtende
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Nei nei nei, dette var trist:( Slikt kan ikke beskrives med ord. Det er vel en mulig kjemisk graviditet ja:( har du tatt blodprøve? Det er forferdelig urettferdig at slik skal skje så mange ganger med vi som sliter fr afør av. jeg har ikke trøstende ord, men jeg vil si jeg tenker på deg/dere
lillebie på`n igjen Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2008 takk tryne . nei har ikke tatt blodprøve, for jeg har jo testet litt tidlig klarte ikke holde meg til helgen, blodprøva skal tas på mandag....Ringte nordica nå, og de sa at jeg måtte fortsette på progestan til blodprøve var tatt, i tilfellerottefelle liksom, da noen i sjeldne tilfeller er gravide og blør fordet. men i og med at den går fra negativ-positiv-negativ er det nok ikke noe spire til meg denne gangen....og med tanta i umiddelbar nærhet så er det kjørt for denne gang....huff altså.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Ta en ny test i morgen. er jo lov å håpe at det skal være noe godt i vente. uff, det er ikke så mye som kan trøste, for man ønsker seg jo sånn ett barn
Fatu Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Noe så trist!! Ord blir jo bare fattig i en sånn situasjon, men sender over en god klem.
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Uff lillebie, jeg håper så inderlig du tar feil. Er du ikke bare på rd 9??? Det er jo egentlig altfor tidlig å teste. Hadde ikke gitt opp håpet enda ihvertfall, men skjønner utrolig godt hvordan du føler deg nå. Jeg kan vel egentlig ikke si noe som kan trøste deg nå så sender over en diger god og varm klem og mange varme tanker. Jeg håper enda for deg:-)
lillebie på`n igjen Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2008 jo jeg er på RD 9, så det er tidlig, sist fikk jeg mensen på RD 12, men to tester i dag kan ikke ta så feil vel.... huff for en kjip dag, hadde heldigvis bare halv dag i dag, ikke lett å holde maska for å si det sånn... jeg som ble så glad...endelig var det vår tur.... nei jeg får bare vente til tanta starter for fullt, eller vente på blodprøva på mandag.
Mille38 Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 Hei lillebie, dette var utroliig trist å lese. Det høres ut som en biokjemisk graviditet. Men merkelig og at du ikke fikk en svak strek i dag siden du fikk så sterkt kryss i går. Jeg opplevde akkurat det samme som deg i vårt siste forsøk. Fikk positiv test på dag ni som ble sterkere og sterkere, for så å bli svakere og svakere,og tilslutt blendahvit. Det var en skikkelig nedtur. Fra å være kjempeglad til å gå rett i kjelleren. Pyton situasjon. Men vi får håpe det går bedre for dere, lillebie. Men vet hvordan du har det nå. Stor trøsteklem fra meg;)
lillebie på`n igjen Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2008 ja det er rett og slett helt merkelig....fikk liksom ikke noe tid til å tenke " oi svakere strek, noe er ikke som det skal", men neida, bare rett på sak, blank test-mensen! skikkelig trist, vet ikke om jeg klarer flere runder med ivf på en lang stund, har vært så hard påkjenning både psykisk og fysisk....tror vi skal sende kona ned for insiminering etter jul en gang, og se om henne kan bli gravid, for det er jo babyønske som er størst, selv om min store drøm hele livet er å ha opplevd å gå gravid.
Lykkelig mor til tre Skrevet 3. desember 2008 #10 Skrevet 3. desember 2008 Ingen ting er sikkert her tenker jeg... For da jeg var kjemisk gravid testet pos på rugedag 11... så tok det mange dager før hcg var borte fra kroppen. Kan det hende at det alikevell var el - sprøyta som lurte deg litt. Sterkere test fikk du.. men, brukte du da ulike merker? Ulike type tester? Kanskje har ikke toget gått.. nå mener ikke jeg å vri tankene over itl det positive for så kanskje nok en skuffelse. Men jeg tenker at kanskje kanskje kanskje er det en mulighet ennå? Jeg vet ikke.. Stor klem i hvert fall og mass emasse lykke til ....
LykkeligSomMamma Skrevet 3. desember 2008 #11 Skrevet 3. desember 2008 Å nei! Det var triste nyheter! Føler med deg, så urettferdig! Håper du tar den tida dere trenger til å klare å se fremover igjen. Stor trøstekkem!
Sarah70-har 2 gull Skrevet 3. desember 2008 #12 Skrevet 3. desember 2008 Men i all verden, lillebie!!! Hvor uheldig kan man bli?! Nå skal vi ta et lite forbehold om at testene tuller med deg og at du er gravid likevel - mange har typiske menssmerter men tanta kommer ikke og de er gravide likevel... Jeg håper for deg til siste øyeblikk! Det fine i et jenteforhold må være at begge kan bli gravide - så foreldre kan man bli om man selv ikke bærer barnet frem - skulle ønske gubben også kunne ta sin tørn i prøvingen.... Men fortsetter du å prøve vil du lykkes, lillebie! Men det er dødskjipt når det ikke funker, jeg trodde ikke jeg kunne sørge over tapet av et egg. Men det gjør jeg.... Sender deg en trøsteklem
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 3. desember 2008 #13 Skrevet 3. desember 2008 uffdå, dette var ikkje kjekt å lese lillebie eg håper at løpet ikkje er kjørt for deg, eg har så lite greie på dette, men krysser hvertfall fingrene for deg og sender deg ein go klem >---- c", )------
lillebie på`n igjen Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #14 Skrevet 3. desember 2008 takk venter på mirakel. jeg brukte samme type merke, cleare blu den med kryss, som gradvis ble sterkere og sterkere, og i dag den digitale som det står "ikke gravid" og en annen test fra apoteket som var negativ. huff nei jeg vet ikke, dette er hvertfall veldig trist, og nå får jeg bare vente på blodprøva før man kan si noe sikkert.
lillebie på`n igjen Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #16 Skrevet 3. desember 2008 takk for at du tenker på meg Sarah70, nei løpet er ikke heelt kjørt før bloprøva gir meg dommen. Og de mensen smertene jeg har nå, er liksom de man ikke tar feil av, er helt øm bare jeg tørker meg når jeg har tissa, og det er liksom siste innspurt på mensen fasen! nei at sorgen kan bli så stor på en dag, pga et egg som du sier.....man ser fort hvor livet på en dag kan snu seg ! takk for trøste klemmen
finetine Skrevet 3. desember 2008 #17 Skrevet 3. desember 2008 Å så trist Lillebie:o(.................... men krysser fingre for deg likevel jeg. Du er jo tidlig ute fortsatt,kanskje det heller er slik at den ene testen var veldig sensitiv og klarte å spore hcg, mens de andre ikke var det???? Det kan også være en kjemisk graviditet du opplevde,da går det først fra positiv til negativ ja. Ikke moro, been there-done that.......... Uff, det er virkelig en prøvelse å holde på med dette,man må bare ikke gi opp( selvom det er forbasket vanskelig noen ganger og tenke positivt) Trøste- og oppmuntringsklem er sendt................
lillebie på`n igjen Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #18 Skrevet 3. desember 2008 Takk finetine, er så glad jeg har dere jenter, som jeg kan dele hva jeg føler og hva som skjer, noen som forstår. hvis ikke hadde jeg nok vært enda mer fortvilet! jeg håper du har rett , at det likevel kan være noe på gang, jeg satte inn to, så jeg får bare vente å se... takk for trøsteklemmen )
lalla2008 Skrevet 3. desember 2008 #19 Skrevet 3. desember 2008 Hei! Uff....det var trist å høre, jeg føler med deg. Men det er fortsatt tidlig....så ikke gi helt opp. Jeg har fått streng beskjed om ikke teste meg før dag 14.Så det kan fortsatt være håp. Jeg krysser fingrene for deg, og håper at det skal gå bra.
lillebie på`n igjen Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #20 Skrevet 3. desember 2008 takk for trøstende ord lalla2008! jeg sitter bare å teller ned minutter til tanta melder sin ankomst, så ille mensen smerter har jeg nå! men får prøve å ikke gi helt opp før den kommer ,eller om et mirakel skulle skje: ikke kommer!
øynesomtinntallerkner Skrevet 3. desember 2008 #21 Skrevet 3. desember 2008 Huff da. Men du, ikke gi nå opp enda da. Det er jo sånn det er om man er gravid også, de voldsomme mensensmertene. Og at du testet positivt på rugedag ni er jo egentlig ganske for tidlig, er det ikke? Vet jeg har sagt det hundre ganger her inne, men sist testet jeg negativt på rugedag 13 og da hadde jeg følt veldig på at mensen kom i mange dager. Og så kom den ikke likevel...jeg hadde gitt helt opp da. Dette her kan ordne seg det vettu. Det er en veldig påkjenning psykisk dette. Håper og håper for dere nå!!
lillebie på`n igjen Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #22 Skrevet 3. desember 2008 jo det er tidlig å få positiv test RD 9, men ikke rart man blir fortvilet når den er blendahvit dagen etterpå..ikke gradvis engag... kan jeg spørre hvordan den mensen følelsen din var? var det mensen murring, eller smerter? og var det sånn at du kjente igjen mensen smertene, som om at tanta kommer om få timer? har hatt helt spiseorgie her i dag....har trøstespist litt...men får håpe det snur seg, og at tanta holder seg unna...men med slike smerter så er det stor tvil.
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 3. desember 2008 #23 Skrevet 3. desember 2008 Nei, nei, nå ble jeg trist! Det må være helt grusomt å først få positivt og så negativt. Håper blodprøven din blir positiv! Vi får krysse alt vi har frem til blodprøven. Trøsteklem fra meg....
lillebie på`n igjen Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #24 Skrevet 3. desember 2008 takk for det loop!
øynesomtinntallerkner Skrevet 3. desember 2008 #25 Skrevet 3. desember 2008 Det jeg husker er at jeg var så sikker på at jeg fikk mensen at det var hundre prosent, så det var nok de vanlige smertene ja. Jeg syns det er snodig med den positive testen din som ble negativ på ett døgn? Hvordan kan det henge sammen? Mye jeg ikke forstår av hormonenes irrganger skjønner jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå