Gå til innhold

om en halve time skal vi på UL

Anbefalte innlegg

Ååå jeg er så spent på om vi får en liten gutt til, eller om vi får ei lita jente denne gangen.

Sist gang ville vi ikke vite, så jeg er spent på om vi i det hele tatt kan få se det, eller om han eller hun ligger med rompa til, ville vært utorlig komisk hvis barnet ligger slik til at vi ikke får vite det denne gangen som vi har SÅ lyst til å vite det.

Er jo samme hva hvilket kjønn barnet har, men er så spennene alikevell.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139220725-om-en-halve-time-skal-vi-p%C3%A5-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt, gratulerer. Vi skal på ul tirsdag. Kan nesten ikke vente. Lurer så fælt på om alt er i orden og selvfølgelig hvilket kjønn det er. Hadde vært spennende med en gutt da vi har to jenter fra før, men kjenner inni meg at det er akkurat det samme hva vi får.

Gratulerer med en velskapt gutt!

Vi skal også på ultralyd tirsdag. Veeeldig spennende. Var på privat ultralyd i uke 12 og alt så bra ut da, så har troen på at det fortsatt står bra til. Håper vi får se kjønnet :-)

Annonse

Vi var på UL i SiØ igår og det var helt fantastisk!! Jordmor var kjempe koselig og pedagogisk - hun gjorde det hele til en kjempe hyggelig opplevelse.

Alt var heldigvis bra med "tassen" og jordmor sa at hun er helt sikker på kjønnet! Vi venter en liten guttebaby :D

Terminen ble flyttet 3 dager frem, så nå er den "offisielle" terminen 1. mai.

Til dere som ikke har vært på UL enda - dere har virkelig noe å glede dere til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...