Gå til innhold

30 dager igjen......

Anbefalte innlegg

og nå orker jeg ikke mere..... Holder på å bli gal. Jeg har vondt over alt og får ikke sove lengre...kaster opp hver natt når jeg legger meg pga magesyre...ingen ting hjelper. Huff. Vil bare ha ungen ut nå.....

Skal til jordmor i morra og har lyst til å grine meg til keisersnitt, men det hjelper vel lite.... noen som har noen gode råd? Jeg holder på å knekke sammen......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139220583-30-dager-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei

Skal inn på Ullevål i morra til vurdering. Håper på å få satt igang fødselen eller eventuelt keisersnitt gangske raskt. Har ikke blitt noe bedre. Nå er jeg bare en krop som prøver å holde meg oppe så godt jeg kan. Vet ikke om jeg klarer å komme meg gjennom en fødsel :( Vil bare ha det overstått nå. Tusen takk for omtanken :)

Hei....

Fikk sattigang fødsel pga at jeg var sliten fysisk og psykisk... fødselen ble fredag 20.12 og det gikk greit å sette igang...var allerede moden og hadde 2 cm åpning. Trengte bare å ta vannet så startet riene...men den ble ekstra lang..... hadde for kkorte rier... men det gikke bedre etterhvert... fikk riestimulerende. Deilig å ha det overstått... så kom vi hjem til jul også ...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...