Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Er det noen der ute som har tips om hvordan man kan miste noen kilo når man er sulten hele tiden og utrolig sliten pga svangerskapet og har en 2-åring hjemme som tar all energien?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Må si meg i samme situasjon her ja.. Men har begynt å spise mye epler og mandariner gjennom hele dagen da, ikke om jeg vet det hjelper for vekta går bare en vei uansett.. men kanskje den hadde gått enda fortere opp om jeg spiste noe annet.. skrekk o gru..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Mandariner er det verste vi kan spise når man skal ned i vekt, de er fulle av sukker og karbohydrater. Men de er jo så utrolig gode:-)
polka_dot Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Jeg går på Grete Roede kurs, og har ikke opplevd at klementiner bremser vektnedgangen noe. Tvert i mot er det innmari lite kalorier i klementiner (20 kalorier per 50 g klemetin), og jeg synes de er perfekte når man har skikkelig søtsug!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå