cine79 Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Sønnen min er snart 4 mnd og for et par uker siden fikk jeg mensen og jeg følte at rundt der ble det bare mindre og mindre melk. Jeg gir han så ofte jeg kan, og prøver å spe på med litt mme 2 ganger om dagen, siden han åpenbart ikke er mett når jeg har ammet han. Har prøvd pumpe ut for å se, og det er så vidt en halv flaske på begge puppene på kveldstid. Før hadde jeg litt brystspreng om morgenen fordi han sover rundt 11 timer i strekk på natta, men nå har jeg ikke det engang. Noen som har det på samme måte eller har noen gode tips og råd? (helst ikke kjerringråd om rare ting man får kjøpt på helsekost, he he)
Makko med to små gutter Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 har ikke noen gode råd, men veit flere som har litt lite melk den uka de har mensen... -Flott at du forsøker!
cine79 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2008 ja, men nå er det jo en stund siden jeg hadde det, og det har fortsatt ikke tatt seg opp igjen.. Jeg forsøker fordi.. jeg er liksom ikke helt klar for å slutte.. tror kanskje at vi er ferdige med å få barn nå, og det er litt rart å tenke på at man kanskje ikke skal oppleve å amme mer.. Selv om jeg til tider er litt lei og synes det er noe herk.. så er det jo litt kos og.. rart med det assa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå