Gå til innhold

Flere med 2 åringer som sover mye på dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er 2,8 år og sover gjerne 2 timer på dagen. Han tar natt ca kl 19.30, og dagen begynner ca 07.00. Jeg synes det er så greit at han sover på dagen for han er blid og fornøyd hele ettermiddagen. Men han får jo ikke vært så mye ute i bhg , da han sover i utetiden:-(

Flere som sover på dagtid?

Evt når sluttet de og hvorfor?

Skrevet

Min 2 åring sover ca 1 time i bhg, så hun sover ikke spesielt mye. Men hun har sovet veldig mye helt siden hun var baby, men det har gått seg mere til nå. Natta kl 19 og sover til 07

Skrevet

Min 2-åring sover alltid 2 timer hjemme i helgene. Da sover han ute i vogn. I barnehagen sover han som regel 1,5 timer, og da sover han på madrass inne....

Natta er fra 19 til 07 ca.

Skrevet

Sover han i utetiden? Har de sovetid og utetid samtidig? Det synes jeg er litt rart. Så de som sover skal ikke få være ute og leke de da?

Skrevet

Min gutt på 2,5 sover ca 2,5 timer på dagen og sover som regel fra 19.30-6.30 om natta. Utetiden i bhg kræsjer ikke med sovinga da. Det hørtes jo egentlig merkelig ut av bhg....går han på storbarnsavd han kanskje da?

Skrevet

Sønnen min på 2,5 år sover kun 1 time på dagen, da blir han vekket. Han kunne glatt sovet 2 timer, men da går det litt utover nattesøvnen. Han sover fra 19 til 06.30-07.30.

Skrevet

lillemann sover fra 20.00 til 08.00 stort sett, noen ganger lengre andre ganger kortere..

han sover også glatt 2 timer i barnehagen, har hendt at de har måttet vekke han og, fordi han har sovet så lenge.

han er 2 år og 2 måneder.

Skrevet

Sønnen vår ble 2 år den 12 nov.. Han sover fra ca. 11.30 til 14.00...må somregel vekke han;) Legger seg 19.00 og sover vertfall til 07.00...som oftest litt lenger:)

Skrevet

Ja, toåringen min sover 2 timer på dagtid, og han hadde nok sovet lengre om jeg ikke hadde vekket ham kl tre.

En stund i sommer trodde jeg at det gikk mot slutten for dagslumringa, men det har rettet seg igjen.

Skrevet

Jaha, så det er ikke helt unaturlig for de barna som snart er 3 (er vel 2,8 år nå) og sove såpass lenge? Virker som de i barnehagen mener at snuppa vår sover veldig lenge, men hun trenger det virker det som. Sovner ganske så fort når vi legger henne 19-19.30 og hun sover til 07 sånn gjennomsnittlig. Hun er en aktiv krabat, så sånn er det vel bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...