Gå til innhold

Halleluja for Hausken!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en lang dag med reising, omgangssyke og nerver i spenn har vi endelig kommet hjem til østlandet igjen.

Var til forsamtale hos Klinikk Hausken idag og kan lykkelig si at etter 3 år med venting på godkjenning fra Riksen, 6 år med prøving på egen hånd og gudene vet hvor mange timer med felte tårer, har vi endelig blitt godkjente til å sette i gang med ICSI!!!!!! Jeg har grint i hele dag og hver gang telefonen har kimet har jeg klart å holde meg i en setning, maks to!

Fikk fjernet en polypp som satti livmorhalsen og begynner med spray om (dåååån) 8 dager!! sprøyter 30 desemer og UL 9 januar... her går det unna i svingene!!

Klinikk Hausken er en gjeng FANTASTISKE mennesker, som tok i mot oss på en så god og varm måte!!! De har min fulle tillit og de er verdt hvert øre!!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg skal skrive under å at de er fantastiske mennesker. man får lyst til å ta dem med seg hjem:D

Så bra at du nå er i gang. Du må ha masse lykke til. jeg hører til Hausken selv, men det sjønnte du

Skrevet

hehe ja det skjønte jeg:)

Snakka med mannen min i dag og vi ble vel enige om å vente til neste syklus med å begynne. Da er vi ferdig med den fulle timeplanen i desember og kan roe ned litt.

blir ikke baby av stress har jeg hørt:P

Men har ikke flotte nok ord som beskriver de ansatte på Hausken altså..

Skrevet

Tror du gjør det lurt i å roe ned før du begynner på ett forsøk. Vil råde deg til å prøve å ha en sunn livsstil i mellom tiden. Ikke overhysterisk, men man kan jo tenke op hva man putter i oss. Mosjon skader helel rikke. Jeg er tynn, men jeg prøver å tenke på hva jeg får i meg. feks vet jeg at mye sukker kan lage dårligere eggkvalitet, det er jo noe å ta med seg. Så jeg larvær å spise mye av det.

Du må ha masse lykke til. Du er i gode hender:D Har dere kjøpt pakkeløsning foresten?

Skrevet

ja. Vi synes det var tryggest å vite at man har iaf 3 forsøk:)

Og om det skulle funke på første så kan det jo hende at placebo effekten slår til siden vi slapper av og ikke satser alt på et kort:D

Har i tillegg til nesesprayene og injeksjons reseptene, fått resept på metaformin (?) skrev jeg det riktig da tro????

og skal fortsette på reductil frem til egg settes inn igjen så håper jeg fortsetter vekt reduksjonen frem til egguthenting.

Men haugesund er en skrekkelig kjedelig by altså!!! så aner ikke hva jeg skal finne på der oppe i to dager:) Enda godt jeg har en valpekjøper jeg kan plage med besøk der oppe:D

Skrevet

Vi tok pakkeløsning vi også. det er jo faktisk slik at dersom man ikke lykkes på første så har man allerede da vertfall ikke tapt penger på det.

Dersom dere har litt penger så kan dere gå på Amanda å handle, eller markedet (eller hva det heter)

Skrevet

ÅÅÅH, så sinnsykt gode nyheter fostermor!!!!:)) nå ble jeg oppriktig glad langt inni hjertet på dine vegne!! Dette var velfortjent etter den lange ventetida dere har hatt. Gratulerer..!:))

Skrevet

Tuusen takk Bulle....

tror ikke helt det har gått opp for meg helt enda!

Men men, det kommer nok:)

sliter litt med kramper og blødninger enda etter fjerning av polyppene, men håper det gir seg snart.

er så SINNSYKT DEILIG!!!!!!!!!!!!!!!!! åååå for en følelse!!!

Snø er er det jaddi her nede også, så nå kan det liksom ikke bli bedre!!!!

Skrevet

hei

fikk lyst å svare litt her. Lykke til hos Hausken - vi har også hatt et ICSI forsøk der og var kjempefornøyde med stedet. Følte oss så velkommen, og de er så blide og smilende. det hjelper mye oppi det hele. Dessverre endte det med en tidlig SA på vår første positive test, men nå har jeg kommet meg litt videre og "opp av kjelleren", og ser faktisk frem til en ny runde - selv om to sprøyter til dagen og overgangsalder-plager og hormoner ikke er noen stor fornøyelse...

Heldigvis tok vi også en pakke-løsning, og allerede da var mannen min helt sikker på at det var på 2. forsøket vi ville lykkes - så jeg satser på at magefølelsen hans er riktig ;-)

Ja, Haugesund er ikke den mest spennende byen, spesielt ikke om vinteren. Men vi var mye på hotellrommet også, og jeg følte vi var helt i vår egen lille boble/verden. Nå er jeg heller ikke av den rastløse typen da...

Dagen det var egguthenting så var det ikke mye futt i meg; jeg sov hele dagen og var ganske vond i magen. Men dagen etter var vi en tur nede i byen, handlet litt, spiste lunsj på cafe og om kvelden gikk vi på kino.

det jeg har tenkt neste gang vi skal dit, er å bestille hudpleie el noe lignende til "ventedagen" mellom uttak og innsett. Syns jeg fortjener litt god pleie da ;-)

vel, lykke til til dere som snart skal i gang - jeg må nok vente til jan/feb.

Skrevet

Tusen takk B77h:)

Pga eksamner og andre aktiviteter så kommer vi også til å vente til januar med å begynne. Regner med å begynne 9 eller 10. med nese sprayen, så da begynner vi nok ca på likt:)

Det å slappe av på hotellet var nok ikke så dumt nei:)

Og kjærestedag med kino var heller ikke så dumt:)

Du skal se det funker for oss begge og så kan vi følge hverandre gjennom svangerskapet!:)

Masse lykke til til dere også!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...