Blind Gudinne Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Jente 9 uker: Body Strømpebukse Bukse Hjemmestrikket ull-jakke Vinterlue Tøffelsokker Ligger i voksipose, er god og varm. Bor i Oslo. Temp på rundt 0.
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Body + strømbukse, ulldrakt med ullsokker og lue. Ligger i dunpose.
happyhappy2 Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2008 Har dere lammeskinn under posen???
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Ja har lammeskinn under posen. Har Odenwalder dunpose, den er utrolig god og varm, ligger så godt nedi der atte, han lukker øynene med en gang jeg legger han oppi der før jeg bærer han og posen ut i vogna.
79fia Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 Tynt ulltøy; hjelm, body, longs, votter og sokker. Ligger i Voksi Urban uten lammeskinn under. Er rød og kjølig på kinnene når han har vært ute 3-4timer, men god og varm på kroppen. Husk å spare litt klær til det blir en del kaldere og:))
husmus &2 Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 body i ull eller bomull, strømpebukse og ulldress, lue og vanter. Ligger i lammeskinnspose med ullpledd. Bor i Oslo og han har aldri vært kald enda i løpet av sine 4 uker, heller kanskje litt for varm...
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 3. desember 2008 #9 Skrevet 3. desember 2008 Min gutt har 3 lag med ull oppi odenwälderposen nå, det er 0 grader ute..kunne sikkert holdt med 2 lag ser jeg;) Men han blir vertfall ikke våt når det er ull:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå