Sjifra Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Finner det ingen steder, har ikke spurt etter det heller alså. Svogeren min mente det er farligt og at det er truket tilbake. Noen som vet noe???? Var helt avhengi av pudder til første barnet mitt...
MintCondition Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Har aldri hørt om noen som har brukt det til babyene sine jeg ihvertfall. Lufttørking er mye bedre, om problemet er at ungen blir sår..evnt. litt potetmel!
Sjifra Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2008 Tror jeg ikke er helt oppdatert, det er 10 år siden sist og da var det veldig kjekt å bruke pudder under haka, og ellers i alle klamme sprekker...(ikke i ## alså)
Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Jeg blir å bruke potetmel i stede.... virker bra det:)
Elin snart mamma til 3 Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 jeg har da hørt om babypudder så så utdatert kan du umulig være har de ikke sånt på apoteket engang?? Når jeg googler det så finner jeg i allefall ut at natusan har babypudder så det er nok ikke borte fra markedet helt Dette er infoen på produktet for dere som ikke har hørt om det Natusan® Baby Pudder holder huden tørr og myk i alle de små hudfoldene hvor det vanligvis lett blir fuktig. Vask, tørk og ha på pudder til slutt. Må ikke brukes sammen med salve, hudkrem eller olje. Lett parfymert og uten konserveringsmiddel. Natusan® Baby Pudder er merket med "Dokumentert Mild".
*<3..Zen..<3* Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 Jeg har kjøpt babypudder på Barnas hus Så det finnes nok ennå .
Maya_1 Skrevet 2. desember 2008 #7 Skrevet 2. desember 2008 Nei farlig er det ikke, men (etter hva jeg er blitt fortalt) så er det ikke lenger behov for å bruke det, da dagens bleier er mye bedre og ikke gir like såre rumper som før. Og ved evt behov kan potetmel være like bra.
sweetbaby*11.12.08+29.10.10* Skrevet 2. desember 2008 #8 Skrevet 2. desember 2008 Jeg kjøpte natusan sitt babypudder( på Vita tror jeg), men tror det er noen år siden til bikinilinjen og slikt på meg selv. Kan ikke huske å hørt noe om at det er trukket tilbake, men mulig det. Jeg ønsker også å få vite om det er evt skadeligt eller helsefarligt. =)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 2. desember 2008 #9 Skrevet 2. desember 2008 Jeg har aldri tenkt på babypudder, men når du sier det, hadde det vært veldig greit! Tigergutt hadde det med å få sopp i hudfolder hvis vi ikke passet godt på, og da må jo pudder (eller potetmel) hjelpe! Det skal jeg se om jeg finner!
EvilMonkey Skrevet 3. desember 2008 #10 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har hoert at det naa er forsket paa om babypudder har noe med livmorhalskreft, grunnet at pulveret gaar opp i skjeden. Aner ikke om dette er sant eller ikke. Har blitt anbefalt aa bruke sinksalve i stedenfor.
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 3. desember 2008 #11 Skrevet 3. desember 2008 Det er det jeg har hørt også, at det derfor anbefales ikke brukt på jenter særs.... vi sluttet helt med det (selv om vi har gutt) og bruker bare potetmel istedenfor, fungerer kjempefint. Vi bruker også inotyol istedenfor vanlig babysalve - synes selv det fungerer bedre. Røde stumper blir fine over natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå