Gå til innhold

Kan ikke ha bekkenløsning så tidlig??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ivertfall hatt det hele svangerskapene igjennom. Det er lurt å komme seg tidlig til en god fysio slik at en holder det i sjakk og ikke blir værre. Jeg har utglidninger i ene hofta som fører til mye besvær, men hver gang den blir satt på plass har jeg noen "gode" dager. For meg er kunsten å være forsiktig og ta det med ro. Blir jeg sliten blir jeg nærmest sengeliggende i flere dager. Skjønner godt ønsket om å ha en fin tid. En må bare glede seg over at magen vokser og at det er godt med liv i magen, men jeg må innrømme at jeg er temmelig lei nå på slutten........

Annonse

Jeg har hatt bekkensmerter siden uke 6. Nå er jeg 17 uker, og det er veldig vondt i lange perioder, men så kan jeg ha korte perioder hvor jeg bare kjenner antydninger. Har ikke vært hos fysio, men passer på å ta det mest mulig med ro. Ikke alltid like lett når man jobber fullt i et yrke som er ganske fysisk, men enn så lenge går det bra. Noen blir også helt fine i bekkenet etter en stund, så det er ingen vits å svartmale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...