Gå til innhold

Snakker dem? 9mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 9 mnd og hun er sååå opptatt av å si hade å

vinke hele tiden:)hehe!

hun sier hade og bøø:P

Hva ord har deres bebier lært å si??

Skrevet

Min gutt er 9 mnd idag, sier ikke så veldig mange ord. Han sier mammamam og pappa, pus sier han også. Ellers er han nok mer opptatt av det motoriske...:-)

Skrevet

Hm, har en gutt på straks ti måneder som ikke gjør noe av det ovennevnte. Ikke er han langt fremme motorisk heller. Når vi skal lære han å vinke eller å klappe, kikker han bare dumt på oss ;) Tror han er ganske gjennomsnittlig.

Skrevet

Min har nettopp tippa ti mnd. Kan si mamma, pappa, hade, bø, titt-tit, stich (kosebamsen til storesøstra;), lys, nei og æsj.

Skrevet

min har nettopp lært seg å si mamma:) Er så koselig, selvom han mest sier det når han vil ha oppmerksomhet (komme opp ol.)

Skrevet

Snuppa her er 8,5mnd og sier mamma og pappa :))) kjempe koselig å høre.. Og på søndag begynte hun å klappe i hendene mens hun sitter på gulvet å leke :))))

Skrevet

Mi er 8 mnd i dag og sier ; habbe(hade) og vinker. mamma og bø.

klappa søte, og rister på hode når vi sei nei...

så synger hun noe volsomt med når vi synger til ho..retter sakt lager lyder i noenlunde samme tonefall...

Skrevet

Snart 9 mnd. Hun sier mamma, pappa og hadet. =)

Skrevet

Mi på 8,5 sier ingenting ennå.. hun var tidlig motorisk så da kommer nok det språklige etterhvert. hun klapper da:) og tester hvor høy stemme hun har;)

Skrevet

Da jr var 8-9 mnd kunne han si mamma, pappa, bø, takk, der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...