Gå til innhold

Fødte dere til termin?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Januarbabyen min ble februarbaby, men jeg har problemer med å forlate dere til fordel for februarklubben. Det var jo her jeg var aktiv, og februardamene er nok på noen andre sider å "boltrer" seg (hehe..sånn som meg, som sniker meg inn på januarklubben). Jeg fødte 5 dgr.etter terminen.

Hadde termin 20,21 og 23 januar, men fikk 1 januar. Fikk aldri skikkelig termin pga eg var 3mnd på vei når eg fant ut eg var gravid. Så det vart ikkje rette mål på UL.

Men til å være født nesten tre veke før termin, var ho ikkje så lita (3236g og 48cm).

Bli sett igang om morningen pga eg var kjempe dårlig heile nyttårsafta (hadde en tur til lege og to på sjukehuset). Skjedde det samme med førstemann, vart satt igang 1 veke før termin da pga plager.

Annonse

Jeg hadde termin 14.februar jeg da så jeg hørte til februar klubben, men tulla vår kom 30.januar:) 14 dager før termin med keisersnitt:) Hun lå i seteleie, så da vi var på kontroll for å prøve å snu henne viste det seg at hun hadde lite fostervann så de kunne ikke snu henne og siden de hadde lite å gjøre den dagen kunne de hente henne ut :P

Litt av ett sjokk!! Vi kom på sykehuset kl:9:00 og 13:45 fikk jeg se jenta vår for første gang *smelt*

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...