Gå til innhold

15+2 Er det kynner(e) jeg har kjent? Noen som har peiling?

Moni*gull09*gullgutt11

Anbefalte innlegg

Jeg lå på sofaen i ettermiddag, og plutselig ble "babymagen" helt stram. Blei litt stressa og lurte på om det var luft i magen eller noe annet galt som skjedde. Det varte i ca 10 minutter, tror jeg. Nå er alt mykt igjen. Er dette en kynner/kynnere? Er det normalt så tidlig i svangerskapet?

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

jeg begynnte med kynnere som forløper seg som du beskriver i uke 16..

min jordmor sa att det var tilig men greit så lene de ikke var vone eller kom regelmessig, da måtte jeg ringe!

de kan være ubehagelige men skal ikke være vonde.:) håper det hjalp deg??

Har vært gravid to ganger før og har hatt kynnere tidlig begge gangene. Husker ikke når det begynte, men folk reagerte på det/trodde ikke på det. Jeg er helt sikker! Magen var helt trekanta og stram,-syntes egentlig den var litt morsom. Dette skjedde jevnlig og oftere utover i svangerskapet, og alltid etter sex. Tok dt som et godt tegn jeg da. Livmora skulle bli stor og sterk. :) Og det ble den.;)

Hei! Jeg har hatt det på akkurat samme måte en god stund nå.. Er 20 uker på vei.. Har hørt at noen sier at det er kynnere, livmora jobber for å forberede seg til fødselen. Har time hos jordmora imorgen, skal høre med henne da. Hvis det er noe du er bekymret for eller lurer på, er det sikkert bare å ringe jordmora di..

Kjenner det mest (og oftest) de dagene jeg er mere sliten..

• 1 måned senere...

Går inn i uke 10 i morgen, og har allerede kjent "kynnere" etpar uker. Ikke ofte, men en tre-fire ganger. Har hatt mye kynnere i mine to forrige sv.skap - spesielt det siste - så kjenner veldig godt den følelsen! Ble litt bekymra siden det er så tidlig, og spurte jordmor da jeg var til første ktr i uka som var Hun trodde det var bånda i livmora som strakk seg. Men det er jo ikke den samme følelsen i det hele tatt!!! Så tror nok det kan være kynnere du har!! Men ganske sikkert ingenting å bekymre seg for:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...