Gå til innhold

"Den sorte Dame" - sjørøverskuta til Kaptein Sabeltann....

Anbefalte innlegg

...hvilken alder passer den til?

Har en gutt som blir 4 år i februar og han leker endel med ei sjørøverskute i barnehagen. Tror den er i duplo, men finner ikke det i butikkene.

Tenkte kjøpe "den sorte dame", men er han for liten til det?

Han er forøvrig ikke særlig opptatt av selve Kaptein Sabeltann, men var egentlig for skuten sin skyld...

Fortsetter under...

Hvis han ikke er opptatt av Sabeltann, så ville jeg ikke kjøpt Den sorte dame, den er fin, men veldig dyr, og kvaliteten er ikke så bra. Sjørøverskuta til Playmo er helt fantastisk, særlig siden sønnen din er så stor som han er. Den i duplo er fin, men det er jo klosser, og hvis man tar klossene fra hverandre har man jo ikke noen skute...

Jaaaaa, kanskje jeg finner den i Playmo...det har jeg ikke tenkt på=)

Den som de har i barnehagen ser ut som det er en hel skute med "duplobrikker" på dekket eneste...det er slik jeg har sett at det er duplo...men den er kanskje gammel =)

Men skal sjekke den i playmo=)=)

Tusen takk for svar=)

Poden min er HELT Sabeltann.. Leker Sabeltann hver dag og vi har kjøpt den sorte dame i julegave til han..Han blir 4 år i april..

Han har mange forskjellige sjørøverskip,men har ønsket seg denne i kjempe lang tid..Tror han kommer til og bli super glad=)

Hadde mini vært opptatt av kaptein sabeltann så hadde det vært litt annerledes...da hadde han sikkert blitt kjempeglad for den sorte dame. Det blir han nok nå også siden det er en kjempefin skute, men den er jo kjempedyr...skal iallefall sjekke den skuta til playmo så får vi se hva det blir til=)

Tenk så moro for gutten din å få selveste sjørøverskuta over alle når han er så glad i sabeltann=)=)=)

Anbefaler IKKE kaptein sabeltann skuten. Det største dritet vi har vært borte i. Alle delene knekker av en etter en. Tåler ikke noe.. Kjøpte den siden min gutt var en skikkelig Kaptein Sabeltann gutt men utrolig skuffet over kvaliteten. Playmo skuten derimot er kjempefin og veldig god kvalitet på. Har holdt til mine tre gutter med mye lek. Anbefaler absolutt den og masse tilbehør går an å kjøpes til..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...