Gå til innhold

skal si jeg legger på meg for tida..!

Anbefalte innlegg

Har termin 1. januar, så er nesten 36 uker nå og har allerede lagt på meg 17 kg!

Fikk nesten sjokk da jeg var til legen i dag, for har ikke veid meg på noen uker, he he!

Dette svangerskapet har jeg vært veldig sliten og sovet mye, så er vel derfor jeg leger så mye på meg. La bare på meg 12 kg forrige svangerskap, men da jobbet jeg nesten helt til permisjonen starta. Denne gangen ble jeg sykemeld da jeg bare var 24 uker...

Hmm, blir litt jobb for å bli meg selv igjen denne gangen vil jeg tro! Men gidder ikke bekymre meg så mye for det enda:)

Fortsetter under...

Samme som meg det da. Er i uke 36 nå jeg også, og har også lagt på meg 17 kg. Ikke helt det jeg hadde håpet på da graviditeten startet, men jeg tar det med godt mot. Jeg var ganske slank da jeg startet, så trenger sikkert litt ekstra til ammingen tenker jeg. Gleder meg til å få født og å gå ned alle kiloene igjen da, blir deilig!!

Jeg er 35 uker i dag og har lagt på meg 21 kg:)

Jeg gikk opp 20 kg tilsammen forrrige gang og skulle holde meg langt under det denne gangen, men det blir nok en del mer ja. Har vært veldig sliten hele svangerskapet pga lavt blodtrykk og vært sykmeldt siden uke 15 eller noe. Jaja, shit happens:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...