Gå til innhold

Hvilken vogn har du som bor i Oslo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet det er mange som har bugaboo cameleon. Ser det er en som selger den til 5000,- her. Billig for den vogna da...Jeg bruker min flittig, og den passer perfekt til de forholdene du nevner. Lett og fin på asfalt og i butikk, så det er bare til å snu håndtaket (store hjulene først), så triller den som ingenting gjennom marka også. + at den veier jo nada. Null problem å løfte inn i trikken el.

Anonym 1859, når du kjører i "terreng" med de store hjulene først setter du da "fast" de små hjulene bak, slik at de ikke kjører sitt eget løp:P Har bare prøvd å kjøre med store hjulene fremst en gang her i snøen, og følte at jeg hadde nada kontroll på vogna.

Annonse

jeg har bugaboo vognen og er veldig fornøyd:) triller mest på asfalt og er mye i byen. tar tbane og buss mye og syns det er en perfekt vogn da den er lett å manøvrere og veier lite. triller også tur i skogen uten problem.

nå som det er snø så har jeg vinterhjulene (et absolutt must) det er lett å bytte hjulene så jeg har ofte med meg de små så bytter jeg til de når jeg skal på kjøpesenteret eller trille i byen.

alle vogner har jo fordeler og ulemper, man må jo bare velge vogn utifra hva man skal bruke den til og hvor man bor. hadde jeg ikke bodd i oslo så hadde jeg antageligvis ikke kjøpt bugaboo.

men syns det var kjempe vanskelig å velge vogn, heldigvis angrer jeg ikke på valget mitt

Jeg har emmaljunga city jet, helt super med svinghjul fremme og enkel å kjøre. Men litt bred kanskje..

Ellers er nå søskenvognen i hus, phil and teds:) Veldig fornøyd med prøvekjøring av størstemann ihvertfall.

Men tar vare på emmaljungaen i tillegg, skal jeg ut med et av barna blir det absolutt den!

Lykke til med kjøp!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...