De tre gull Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Fødte selv for 8 uker siden og tårene står i øynene på meg hver gang jeg ser på de svenske jordmødrene.. En fødsel er like fantastisk hver gang... Vi kvinner som får lov til å oppleve det er bare så utrolig heldige.. Det er bare en sånn utrolig bra følelse.
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 veel, jeg hadde ikke hatt noe i mot at det var mannen min som sto for fødinga...
Frøken Freken Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 vel - jeg hadde en superlett fødsel (antar jeg), og jeg har grått av alle jordmødrene-episodene på nrk - men da jeg hadde født selv var jeg helt tom - litt utavkroppen-aktig...
fiskelisken Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Hva er nettadressen til de svenske jordmødrene da ? Jeg elsker å se på sånt
Trulte76 Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 ja jeg blir rørt hver gang jeg ser en fødsel jeg også Nå er lille 3 mnd, så jeg føler enda smertene ved å se på da ..de er ikke helt glemt enda..
Edelweis Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 ååh, jeg glemmer at det går på tv hver gang. går det ann å se det på nettet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå