Gå til innhold

jommen sa jeg smør! ( eller tann:p )

Anbefalte innlegg

Skrevet

haha, min lille pode er 5 mnd gammel og hadde fått 2 nydelige små tenner nede, han var kjempesøt når han smilte og lo:) Men nå ser han ikke ut! han har fått en tann til nede, og den er jo mye mindr enn de to første, så han ser skikkelig skakk ut i tanngarden:p Og han har ikke fått noen oppe ennå, så det gjør jo ikke saken bedre:p ler meg nesten ihjel når han viser de frem, tre skakke tenner nede, og bare hovne gommer oppe, så jeg håper de tennene oppe snart viser sin ankomst;)

Flere som har babyer med kun tenner nede??

Skrevet

hehe de er jo så søte med de små tennene sine. Lille gutt fikk to tenner når han var 2 mnd. Fikk begge to nede i midten på likt. Ikke kommet noen fler enn de da. Men håper de neste kommer oppe ja ;)

Skrevet

Min fikk to tenner nede når han var 5,5 mnd. Så har han nå i en alder av ca 9 mnd fått 3 tenner oppe - begge hjørnetennene og en fortann, dvs de stikker bare såvidt ut ennå...

Skrevet

hehe mamman til lillegutt, syns jeg ser han smile med hoggtenner og en liten en mellom:D Syns de kunne fått de litt mer fornuftig, to oppe, to nede osv, men det er jo sååå artig å den malplaserte tanngarden til min lille:D

Skrevet

ha-ha, helt enig... det burde vært mer system over det, ja gleder meg til å se hvordan han blir seende ut når hoggtennene er helt fremme, og denne andre i midten.. hehe.. godt vi tok fotografbilder når han kun hadde de to nede :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...