lillebie på`n igjen Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 dette er vårt andre IVF forsøk, og i dag så tidlig som rugedag 8 kom et stort og blått kryss ) men tror ikke helt på det før det nærmer seg test dag i helgen )
Eira2010 Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Så fantastisk!!! GRATULERER! Skjønner at det er vanskelig å tro så tidlig, men et sterkt kryss burde jo bety at spiren har klamret seg godt fast:)
lillebie på`n igjen Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2008 tusen takk jeg håper du har rett )
Ugla er mamma! Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Så herlig å høre lillebie. Krysser fingrene for dere!!
Månestråle75 Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Det var jo gode nyheter :-) Gratulerer så mye!
Tjorven1 Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 Så hyggelig! Gratulerer så mye. Forstår følelsen at det er vansklig å tro, jeg har det sånn ennå i uke 13! Håper formen er strålende og forblir så ;-)
estragon Skrevet 8. desember 2008 #9 Skrevet 8. desember 2008 Gratulerer! Fantastisk!! Dere har mye fint i vente:)
lillebie på`n igjen Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. desember 2008 det gikk nok ikke riktige veien for oss, testen ble negativ igjen....og svak pos i dag tidlig men så kom tanta.... ( blodprøve i dag, så får bare vente et par dager på resultatet, selv om det ser sort ut!
Tjorven1 Skrevet 8. desember 2008 #12 Skrevet 8. desember 2008 Neeeeei.... å... det var ikke slik det skulle gå.. Men ikke gi opp, det går bra til slutt - og du har jo tydlig vært gravid - og da blir man mye enklere gravid igjen. Det er jeg ett bevis på 3 ganger på rad på Stork, er i 14'ende uke nå - og alt er bra. Hold oss oppdatert :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå