Gå til innhold

bare føler det !

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en sterk følelse av at jeg er gravid. Og det rare er at om jeg er det så er det ikke mer en ca en uke. Følte det på samme måte når jeg var på vei med min datter som nå er 3 år. Har også væt gravid en gang før som ikke varte mer en i ca 3 uker. Er det noen andre som bare "føler det på seg" ?

Eneste andre symptomer er at jeg har en messmerte-lignede følelse langt nede i magen. Samme som sist. Og er enda "lenge" til jeg kan ta en test !

Mulig noen synes dette høres rart ut, eller ?

Hilsen en undrende :)

Fortsetter under...

Synes ikke det høres rart ut. Jeg er gravid med nr to - har tilsammen vært gravid 3 ganger - og visst det hver gang. Når jeg tar tester vet jeg alltid om den kommer til å være posetiv eller negativ. Så det er nok noe vi føler på oss - ikke alle gjør det kanskje, men noen:)

Lykke til;)

Hilsen meg:)

Hei, ny her- har det akkurat sånn jeg og. Ikm på tirsdag neste uke, har oxo ei datter på 3 år. Fant det ut veldig tidlig den gangen med ømme bryster og veeeeldig halsbrann. Hadde også denne festeblødningen. Nå er jeg bare dønn sikker- så noe rødt utblanda i utflod(ÆSJ, SORRY) i går. Og da ble jeg jo enda mer sikker. Er i 3pp. Sliter sånn med å holde meg til testing vaaanskelig ja.

Masse lykke til:)

Godt å høre det er flere av oss. Lurer på hva samboern tror om meg nå, som påstår at jeg vet jeg er gravid etter et par dager. Hehe.

Men vi er jo heldige da som har denne "evnen".

Bare kjedelig sånn som sist da jeg fikk mens 3 dager for sent og jeg VISSTE jeg var gravid, og mensen da var ikke særlig hyggelig og veldig smertefull. Hadde jeg ikke følt at jeg var gravid da, så hadde jeg jo ikke nødendig vis trengt å vite noe. Så det er jo både positivt og negativt å ha denne følelsen.

Men alikevel så gleeeder jeg meg til å få det på testen sånn at jeg også kan forsikkre min samboer på at vi har en liten spire i magen min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...