Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Selv mener jeg å dyrke hverandre er så viktig i slike stress dager og unger som oppfører seg som små nissedjevler. Da kan jeg si vi har 7 barn tilsammen så det sier sitt midt oppi julestria. Så det vi har gjort er å dele opp kroppene i 24 biter som vi blir enige om, deretter yter vi nettene ved å konsentrere oss mest om den delen på kroppen som er dagens luke. Vi har skrevet delene på kroppen vi ønsker at den andre parten skal bruke tid på, altså 24 lapper med forskjellige kroppsdeler. Deretter trekker vi når vi står opp og har hele dagen på å tenke ut hva og hvordan vi skal sette ekstra stor pris på denne delen av kroppen denne kvelden til hverandre. En ekstra stor nytelse til hverandre også er dette ønsket til hverandre hvor vi vil at partneren skal bruke tid på. Bon apetitt dette er helt supert.
LadyBlackJack Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Åh,dette hørtes litt moro ut! Men personlig tror jeg at jeg sliter med å komme på 24 deler av kroppen min som han skal ta for seg dag for dag. Forspill med fokus på storetåen en dag, og nesen den neste liksom? De vanlige erogene sonene er nå greit da,men tror ikke jeg har 24 forskjellige steder på kroppen jeg tenner på å bli tatt på/kost med...? Forslag?
TrustNoOne (but Me) Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Absolutt inspirerende. Men siden mannen her i huset er så innmari fornøyd med Pondus-kalenderen sin spørs det om jeg får vekket interessen. Men på den annen side: Han er jo en mann - og ganske lettlurt. Dette ordner seg nok...
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Jeg er også litt nysgjerrige på hvilke kroppsdeler du har skrevet på lappene dine Hjelp oss!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 En fin måte å lære å bli enda mer kjent med hverandre på uansett hvor mange år man har sammen. F.eks. Innsiden av låret.. Skulder Nakke Nedre del av rygg Hals Klitoris Ustiden av leppene der nede Rompe Bryst Midjen osv.......fantasien har ingen grenser:-)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #7 Skrevet 2. desember 2008 oj.. hørtes kjempe spennende og moro ut=) men vil det si at det ender med sex hver kveld da? jeg er ikke akkurat i slaget hver kveld:p. hehe.. men en slik en skal jeg også lage=) en kan vel skrive samme kroppsdel flere ganger. for eksempel massasje av føttene kan jo forekomme flere dager i løpet av de 24 lukene=) hvor fikk du den ideen fra da?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #8 Skrevet 2. desember 2008 Kan si jeg og min mann har en god del av fantasier i hode:-) Og prøver de gjerne ut hvor som helst og når som helst. Når man til sammen har 7 barn så tar man nytte av de få minutter og timer man har sammen alene:-) Trenger ikke sex hver kveld, dette er for å bli mer kjent med en selv og partneren og kroppsdeler. Bare rein nytelse....selvom jeg og min mann ender opp med sex hver gang:-)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #9 Skrevet 2. desember 2008 aah, good for you then=) kanskje hvis jeg hiver meg i det å først begynner med sex hver kveld så kanskje kommer apetitten på det og. har hørt om det hos andre. var et show om det på Oprah her forleden husker jeg. uansett da, tusen takk for et supert tips, som helt sikkert kommer til å virke positivt på forholdet vårt!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #10 Skrevet 2. desember 2008 Bare hyggelig å bidra med fantasifulle bidrag:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå