Gjest Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Dere som har vært hos kiropraktor for kolikk/magesmerter, hjalp det? Og hvor mange behandlinger måtte dere gå på? Har time i slutten av uka, og håper det hjelper lillemann! Han plages med luftsmerter så og si hele dagen Tar gjerne i mot andre råd også!
Makko med to små gutter Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Antar at du ikke er fødeklar lenger? Vi var hos naprapat (nesten blanding av fysio og kiropraktor). Fikk øvelser vi skulle gjøre 3x dag hjemme også. Hadde 3 timer under en uke. Ble bedre etter første behandling og 3 hjemmeøvelser. -Vi fikk bokstavlig talt SKVIST luft og avføring ut av ungen. Nå, 1 mnd etter, er det sjelden vi masserer, og lillegutt er verdens herligste solstråle :-D
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Haha, nei det har du rett i. Har endret det nå. Takk for tipset, vet det er minst en naprapatklinikk her jeg bor.
Lille-My,75 Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Vi har vært hos kiropraktor med jenta vår. Hun var tung (4300 gram) da hun ble født, og ble tatt med sugekopp. Så det gikk nok litt hardt ut over nakken hennes. Vi merket fantastisk bedring etter hver av de første 3 behandlingene. Virket nesten som om hun var helt utslitt av å ha vondt, og endelig fikk sove. Så hun sov og sov den første dagen etter behandlingen. Hun ble imidlertid ikke helt kvitt kolliken sin. Og etter en stund oppdaget vi blod i avføringen hennes. I tillegg fikk hun enorme mengde småbarnsutslett i hele ansiktet, hodet og halsen. Det viste seg at hun i tillegg til vond nakke også hadde melkeallergi. Så når jeg har kuttet ut alle produkter som inneholder kumelkproteiner er kolikken så og si borte. Jeg prøvde først bare å kutte ned de største melkekildene, men da merket vi ingen forskjell på henne. Måtte kutte absolutt alt for å bli kvitt det. Kanskje det kan hjelpe for dere også :-) Lykke til hos kiropraktoren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå