Gå til innhold

hvor gammel er dem når dem sier mamma/pappa første gang???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa her sier mamma og hun er 8,5mnd. sier pappa også, men ikje så ofte som mamma :)))) e herlig å høre på :)))

Skrevet

Hun sa klart og tydelig mamma på lørdag, er 5,5 mnd,sier også pa..pa..pa. Vi var flere som hørte dette, fikk helt hakeslepp....

Skrevet

Oi, det var tidlig :) Så moro...! Snuppa mi er 7 mnd om en uke. Her er det foreløpig helt uforståelige ting som kommer ut av munnen hennes, men som jeg gleder meg til hennes første ord. Hun babler fælt da, skikkelig skravlebøtte :)

Skrevet

min lille på 5 mnd sier au au og mamma når jeg må tøye ham pga akkiles, men jeg tror det ikke er helt bevisst, for han sier ikke mamma ellers:/ Flere som har baby som sier slikt når de gråter?han sier, "auau, mamma!"

Skrevet

joda min er 3,5 mnd og har lyder som hørest ut som au og hei :) Men det er bare lyder som ligner ikke noe annet.

Så jentene mine sier jo lilebor sa hei!!!! hehe..

skikkelig pratmaker han her også. Jeg våkner om morgenen at han ligger å ser i taket å lager lyder. Trur han synes det er morsomt å høre sin egen stemme.

Men gleder meg til han sier bevisste ord da :) Satse på han sier mamma først ;) Pappan er sjømann så han hører mamma mere enn pappa..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...