Gå til innhold

knall positiv test...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...rugedag 9 ! i går testet jeg saaaaaaakt så svakt at vi ikke trodde det var noe, at det var el sprøyta....så i dag tidlig var den litt sterkere, og nå midt på dagen, etter kun 2 timer siden sist jeg tisset, lyste et blått og fint kryss mot meg! hcg må jo ha steget?`blir så bekymret , for jeg har fått så fryktelige mensen smerter i dag, istedet for murringer som jeg har kjent den siste uka...den nygravide venninna mi sier hun hadde det akkurat slik, men hva tror dere jenter?? i dag midt på dagen så hadde jeg så vonde pupper at jeg trodde de skulle dette av, men nå i kveld etter 2 timers middagslur, så er de ikke noe særlig ømme....blir bekymret som sagt....tør ikke glede meg å rope høyt hurra enda....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rettelse, tror jeg er på RD 8

Skrevet

Hei! Så spennende!!! Jeg tror du er gravid :) siden testen viser det. De gangene jeg testen har vist at jeg har vært gravid tidligere har jeg også vært det. Prøv og slapp av og ta testen igjen om et par. Lettere sagt enn gjort, men det er ikke så mye annet å gjøre. Det ser ut til at du kan få en fantastisk julegave i år :)

Skrevet

Gratulerer så mye lillebie!!!!! Tidenes julegave!

Satte du inn forrige mandag??

Skrevet

jeg er på rugedag syv forresten og kjenner at jeg blir fristet til å teste meg også...men skal prøve å vente.

Skrevet

GRATULERER. lillebie! Så utrolig morsomt!!

Jeg har snakket med Ullevål, må ha en oppholdsmens før nytt forsøk. Det betyr spraystart medio februar. Håper å komme etter i løypa i 2009 - kos deg med spira!

God klem

Skrevet

Kjempebra!!!! Mange gratulasjonsklemmer er sendt din vei!!

Skrevet

test på nytt om 2 dager du;) eg skal krysse fingrene for at du er gravid=)

Skrevet

ååhh takk jenter tror dere jeg er gravid! jeg klarer liksom ikke tro på det, med disse mensen smertene/murringene i ryggen og magen....men prøver å trøste meg selv med at det er normalt, har finkjemmet dette forumet nå for hvordan andre har hatt det tidlig i graviditeten! herregud for en julegave dette blir om det viser seg at jeg virkelig er gravid..... jeg kommer med et jubelrop i helgen om krysset lyser mot meg da også :o)

satte inn 2 egg forrige mandag, 24 november :o)

Skrevet

Gratulerer så hjertlig mye :) Jeg tror/trodde du ville bli gravid denne gangen :) Egentlig ikke galt til å være andre innsetting, og første gang var du jo superdupert overstimulert..

Å, dette var gøy. Er sikker på at du er gravid, og det gjerne med TO (2)!! For det er godt jobba og få positiv test på rugedag 7/8.. Gud, så spennende :)

Stor gratulasjonsklem

Skrevet

tusen takk IVF-mammer :o) jeg klarer liksom ikke å tro på det, om dere skjønner hva jeg mener? må liksom teste nermere test dag for å være sikker, men et så blått og stort kryss kan ikke bety noe annet tror jeg :o) ah dette er uutholdelig spennende...og så rart...for det kjennes liksom ut som mensen er rett rundt hjørnet...men sånn er det vel bare :o) 2- ivf, herregud det er jo luksus!!! :o)

Skrevet

Jeg skjønner veldig godt hva du mener.. Når man har ventet på krysset så lenge, er det ufattelig når det plutselig lyser mot deg! Hva sier kona? I sjokk eller? Husker jeg ikke trodde mine egne øyne, og hadde forventa at testen skulle være like hvit som alltid, men etter få sekunder var krysset der.. Den følelsen er uerstattelig!

Det er klart det er tidlig enda, og mye kan dessverre skje. Men er det en ting jeg har lært oppi det hele, er at å uroe seg ikke fører til noe godt. Nyt graviditeten, og kos dere :)

Skrevet

kona tør ikke å juble før mot helgen hun heller....og mer sikker blir man vel etter blodprøvesvarene :o) dette er så uvirkelig....har alltid trodd at får jeg positiv test så kom jeg til å rope og juble av glede, men neida stod bare med sjokkansikt og ikke tror helt på det :o) men ja helt uerstattelig følelse når man liksom ser at krysset blir sterkere og sterkere for hvert minutt som går! jeg skal bare tenke positive tanker og prøve å tro på det :o)

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Jeg satser i hvret fall på at du er gravid :)

Masse lykke til i tiden fremover.

Skrevet

tusen takk venter på Mirakel, åå det er så uvirkelig at dette skjer med meg....håper dere har rett jenter :o)

Skrevet

Åh lillebie, dette er jo så utrolig spennende. Jeg tror du er gravid og det med tvillinger. He he. Hadde jo vært veldig gøy om det var to små der inne. Jeg har hatt så god følelse for deg denne gangen så dette var veldig gøy å høre. Også på rd 8. Helt vilt:-)))))))))))

Jeg var også sikker på at mensen ville komme. Hadde de samme tegnene som deg. Men det gjorde den aldri. Fant ut at det meste jeg kjente var bivirkninger.

Gleder meg masse til å følge deg videre nå. Kos dere masse med den lille spiren og svangerskapet videre. Velkommen inn på gravide slitere:-)))))

Stooor good gratulasjonsklem fra

Skrevet

dette er bare helt utrolig pysekatten, tusen takk! jeg har hatt så bra følelse helt fra vi satt inn, at denne gangen går det!!og samme hadde du!! :o)herregud tør ikke tenke så langt at det kan være EN inne der, og hvertfall ikke TO hehhe:o) er helt merkelig, er redd for mensen hver gang jeg tisser....men godt å høre du også hadde det slik, at det ikke bare er meg! kommer inn på gravide slitere etter testen i morgen tenker jeg....om den er like positiv som i dag :o)

klem fra en forsiiiktig glad

Skrevet

Så fantastisk, har jo fulgt litt med deg i kulissene:)

Nå kan vi jo kanskje inn på tvillingforumet også når det går mot sensommer:))

Jeg fikk satt inn to for 19 dager siden, har ikke begynt å blø og positiv test.

Hadde masse murringer så det skal du ikke henge deg opp i.

Hjelp, lurer i enkelte øyeblikk på hva i all verden vi har begitt oss ut på he he he...blir i beste fall tre unger på under to år, hold ut!!

Skrevet

hehe ja tenk om vi kan følge hverandre inn der? herregud !! :o) skal prøve å ikke henge meg opp i mensensmertene mine jeg :o) har fulgt med på deg her inne også, helt fantastisk når man ser andre som sliter blir gravide!! her er både ett og to barn vellkomne på en gang om det skulle vise seg det, dobbel glede :o)

Skrevet

Ja alle er velkomne, hund har vi også. Garantert kaos, men sikkert humoristisk sånn på sikt hvertfall...

(minn meg på dette innlegget om et år)

Skrevet

hehe fullt hus! haha skal minne deg på det hahaha

Skrevet

Så koselig å høre! Vi satser på at du er gravid!!! Gratulerer så masse :-)

Skrevet

tusen takk Loop :o) grugleder meg allerede til neste test...spennende altså!

Skrevet

Gratulerer lillebie :-))

Uttak lørdager og innsett mandager gjør susen hos nordica :-)) Ligger en uke foran deg og vet akkurat hvordan du har det. Fremdeles må jeg sjekke papiret etter å ha vært på toalettet :-))

Lykke til og igjen - grattis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...