Gå til innhold

9 mnd, hvilke bleie bruker dere nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortsatt "vanlige" bleier, eller "up&go"?

Skrevet

ingen kryping her, så derfor vanlige. libero nr 5- 10-16 kg

Skrevet

Vi strever fremdeles med å få på Libero nr 4. Vanlig active-fit. Synes "up&go" bleiene er så stive.

Skrevet

Pampers mener jeg selvfølgelig:o)

Skrevet

Bruker både vanlig og up&go... han er som en mark på stellebordet, så innimellom gidder jeg ikke å ta på vanlig bleie. Bruker kun Pampers.

Skrevet

men synes dere up&go er enklere å ta på? synes nesten det er mer pes jeg. Også en fullstendig makk her.

Skrevet

Synes det er enklere sånn at man slipper å få på teipen skjevt fordi lillegutt vrir seg mens jeg tar på. Dessuten er den kjekk å ta på når han står. Men bruker den vanlige mest ennå, føler liksom at den er sikrere.

Skrevet

Her bruker jenta mi libro nr 3 fortsatt og hun er 1år :)

Skrevet

Nr 3? Ojsann, mini på 5 mnd bruker 4 han;) Jaja, da har du ei søt lita tulle:)

Skrevet

Jøss, libero nr 3 ved 1 år! Da må du ha ei veldig lita snuppe. Jeg trodde snuppa vår var lita (6 kg og ca 64 cm ved 4,5 mnd), men vi måtte bytte til libero nr 4 nå, 3'ern begynte å sagge... ;-P

Skrevet

Bruker Pampers up&go. Var en kamp hver gang bleia skulle på liggende, så nå får hun stå oppreist mens vi skifter.

Hun er straks 10 måneder.

Skrevet

Linnea var 8700gr på 1års kontrollen den 18 nov....hs sa at hun godt kunne ha veid litt mere :)

tror nok hun kommer til å bruke nr 3 noen mnd til......

Skrevet

Jeg synest at pampers vanlige bleier er de beste!:)

jenta mi bruker nr5.. men hun er ganske stor da:p

når hun var 8 mnd veide hun 10600g hehe! stor jente her :)

Skrevet

Her bruker vi Libero up&go, og det har vi gjort i noen måneder allerede. Det fungerer kjempefint! :) Aldri noe bæsjelekkasje lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...