Gå til innhold

Hvilken størrelse bruker babyen din??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er 3 mnd og bruker 68/74. 7 kg og 64 cm på 3 mnd-kontrollen.

Skrevet

snuppa er 7 uker på lørdag, mesteparten i 62..men er forskjell på klærne etter hvor de kommer fra så.. adidas joggingsen passer IKKE ennå..den svømmer hun i liksom:)

Skrevet

Jenta ni på 10mnd bruker størrelse 74 og 80.

Har faktisk noe i 86 og 90 men det kan blir litt langt i armene da ;)

Skrevet

Småtten er 3mnd, og bruker 68. 6400/59 når han var 6uker..

Skrevet

Jenta mi er snart 8 uker, og vi har begynt å bruke 62 i bodyer. Litt vanskelig å få knappet igjen str 56, og ermet rekker henne sånn litt nedenfor albuen. ( det så også litt ubehagelig å ha det på) Bukser i str 62 ser fortsatt litt posete ut, men de skal kanskje se sånn ut... greit å ha plass til bleien.

Skrevet

Jente på 8 mnd, helt gjennomsnittlig i lengde og vekt (følger de midterste kurvene). Bruker mest i str 74, noe i 80.

Skrevet

Emil er 5.5 mnd og bruker 74 ....Han var 9460 g og 70 cm på 5 mnd kontrollen...veldig stor gut....var 3840 og 52 når han var født....Dei andre str har eg nett svippa innom noken veker....heilt sprøtt...har så masse kler som eg aldri får brukt før da er for lite....

Emil har då ein storebror som er 14 mnd eldre enn han...og han bruker 80-86...hehe..så han er veldig liten....så da er veldig forskjellig kor fort dei veks....

Skrevet

Småtten på nesten 2mnd brukar 62 og 68 (til nød 74, men det er diiigert på han). str 68 er romsleg til han, men fungerar fint. 62 passar, men er nok snart litt i trangaste laget (må jo kunne bevege seg).

Synest det er stor varisajon i størrelsen på klesplagg, til trass for at plagga har samme størelsen.

Til jul ønsker han seg kle i frå str68 +

Skrevet

Lille kompis er nettopp blitt 5mnd., og bruker 74 og 80. Yes, he's a big one:) Blir spennende å få vite eksakt vekt og lengde på 5mnd.kontrollen neste uke. Antar han veier over 10kg., ble målt til 72cm for noen uker siden.

Skrevet

Gutten min er 5 mnd i morgen og bruker 74 og 80. Mest 80 nå.. Var på kontroll i går og han var akkurat 8 kg og 71 cm:) Har ønsket meg klær i 86 til jul.. Er nok ikke lenge til han kan bruke det og.

Skrevet

gutt, 5 mnd og bruker str 62

Skrevet

Gutt 5 mnd, og han har akkurat begynt med str 62:)

Skrevet

Vår lille store jente bruker 68, og litt 74..Men nå syns jeg hun har vært på 68 "en evighet"....så det stopper plutselig opp!

4,5 mnd er hun 67cm lang og veier 7,3kilo-stor jente:)

Skrevet

Min gutt er snart 4 måneder og her har vi begynt med str 80. Noe kan brukes i 74 da, spes bukser. Han er rund og tung. Veide 8200 gram ved 3 måneders-ktrl.

Skrevet

bruker 68 over mot 74 snart - er 8,5 mnd.... men vi begynte med 6 uker i str 44 vi da - enda værre for oss - ettersom hun ikke akkurat har fulgt oppskriften på størrelser (hvor store de "skal" være etter "oppskriften")

Skrevet

Han er nå 3 mnd og bruker størrelse 68-74. Han er ca 66 cm og er 7,5kg. Han var 3,062kg og 50 cm ved fødsel, så her snakker vi matvett.

Skrevet

mini er straks 7 mnd. han bruker 74. 80 i bodyer.. og noen klær i 68 passer enda...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...