LilleMy08 Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Tenker på å kjøpe en ekstra reisetrille å ha til snuppa når vi ikke ønsker å drasse med hele vogna eller skal ut å fly, og tenkte da at en reisetrille hadde vært tingen. Ønsker en som barnet kan legges ned i og den må ha "tak" over hodet til barnet. Ser at det er mye dårlige triller på markedet. Er det noen som har noen å anbefale?
sommermamma08 Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Halloen! Eg har nettopp fått mi trille frå titanium baby og må seie eg e ganske så nøgd med den! Har tilnærma full liggestilling.. stor og god kalesje med "kikke"vidu ned til babyen som er eit must for min del når han er vendt frå meg.. Elles har den svingbare framhjul (men det har vel stor sett alle..) God og enkel å trille. Veldig enkel å slå sammen og ta opp..Har også transportlås. Fylde med fotpose også, noko som er veldig greit her på det våte vestlandet.. I tillegg var det veldig billeg.. Bestilde på toffeliten.no og betalte litt over 600 kr inkl.frakt.. Då var vogna på sal til 55%avslag.. Har høyrt litt forskjelleg om ulike triller rundt omkring, men eg e iallefall ganske fornøgd med mi!
Tante Gustava Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Anbefaler Maclaren techno xt. Kjempegod, men er dyr da... Men verdt det, veldig bra kvalitet. http://www.foreldreguiden.no/utstyr/barnevogner/maclaren_techno_xt/
LilleMy08 Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2008 Noen som har erfaring med Carena Easy trillen?
v.a.b. Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 maclaren. helst techno, men quest er også veldig god, til tross for at den ikke har full liggestilling. babyen sover godt i den allikevel. den er litt billigere enn techno, men fremdeles dyr;-)
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 Vi har også akkurat kjøpt Titanium Breeze (Baby) og er super fornøyde med den. http://www.barnashus.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=377&category_id=7&manufacturer_id=6&option=com_virtuemart&Itemid=410
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 Vi har også Breeze vogna. Har brukt den flere ganger daglig siden minsten var rindt 4 mnd. Slås opp på ett sekund, kan legges nestenhelt flatt (han sover godt i den) og den er rimelig i forhold til alternative triller. Et pluss at det følger med regntrekk og fotpose. Vi kjøpte den til 899 på tilbud på Barnas Hus. Den er utrolig lettkjørt, og har fjæring på bakhjula. Jeg er egentlig "allergisk" mot alt som heter paraplytriller, men fikk låne denne av ei veninne og ble frelst. Det negative er at det ikke er regulerbart fotbrett (plager nok mor mer enn baby), at den er lav i håndtakene - og at varekurven er helt utilgjengelig når ryggen er nede. Vi har løst det siste med å henge på et handlenett.
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 3. desember 2008 #9 Skrevet 3. desember 2008 Hei:) Vi har Carena Easy...er kjempefornøyd, du kan legge ryggen helt ned og du får en mykbag inni om du vil:) Kan slå den sammen med en hånd, svingbare fremhjul, ja...er fornøyd vi vertfall=))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå