Gå til innhold

Endelig min tur!! :-)

Anbefalte innlegg

Etter et svangerskap preget av mye ubehag, er det nå over.

I morgen skjer det endelig, det jeg så lenge har gått å sett frem til, og gledet meg slik til. 14 dager før terminen får jeg babyen min.

Pga tidligere fødsler, og derav 2 ks, skal jeg i morgen ha mitt tredje keisersnitt.

Har ett hastesnitt og ett planlagt snitt bak meg. Og selv om jeg har vært gjennom dette før, gruer jeg meg likevel. Eller er det mest spenning kanskje..... Og masse glede og en smule nervøsitet.

Gruer meg til de første dagene etter snittet, hadde en del smerter etter de forrige snittene, samt at jeg blør så mye etterpå. Men de første dagene er aller verst, så håper det går greit.

Men så utrolig godt det skal bli å få det overstått.

Nå de siste dagene klarte jeg selvfølgelig å bli forkjøla. (Typisk min flaks dette...) men føden sier at det er feber som må til før de utsetter det, og feber har jeg ikke! Så da går jeg ut fra at det går som planlagt.

Skal til sykehuset i ettermiddag for innleggelse, men får hjem i kveld å sove. Tror ikke det blir mye soving uansett, for jeg er så spent. Men bedre å traske hjemme enn på sykehuset iallefall.

Så snart har jeg lillegullet her:-)

Ønsker dere alle sammen lykke til videre!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139213973-endelig-min-tur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg masse nå. Og er fryktelig spent. Gruer meg litt også.

Nå er det bare timer unna, og jeg synes fortsatt det er uvirkelig at det skal skje nå. Det blir så bra. Håper bare alt går som det skal.

Har hatt masse harde kynnere med tak i ryggen nå siden jeg kom hjem fra sykehuset (var der for undersøkelser i forkant av ks).

Skal nå prøve å få sovet litt, iallefall hvila meg. Skal opp kl fem igjen, for å ordne meg til å dra til sykehuset igjen. ( har 3 kvarters kjøretur)

Ble tatt ultralyd i dag også, der lege bekrefter at det er en gutt, og at han mest sannsynlig vil være rundt 3500 gram. Så gjenstår det å se om det stemmer da:-)

Krysser fingrene for meg selv, og kommer tilbake med fødselshistorie senere:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...