snart2små Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Hei! noen som har ide till hvordan bursdagskake jeg kan lage til min 1 årige sønn? tenkte å lage ei lita kake bare til han som han kan sitte i bleia å spise alene. Ser egentlig for meg at ei bløtkake er det beste alternativet men vet ikke helt hvordan jeg skal pynte den. noen som har noen ideer og bilder?
dimeglio Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Bursdagskaken til lillegutt lagde jeg av ferdig sukkerbròd i tre lag. Lagde en stor kake, han fikk stykket i midten med minst krem. Fylte fòrste lag med banan og avokadomos, det ble kjempegodt, avokadoen gjòr at bananen faar en skikkelig kremete konsistens! Lag 2 fylte jeg med bringebaerkrem. Oppaa kaken vanlig krem. Paa sidene av kaken brukte jeg en saann posesak som man fyller med krem og sprutet paa krem i bòlger opp og ned. Til slutt sprutet jeg en kant mellom toppen og siden. Pyntet med lys i midten og skrev navnet hans med saann tube man faar kjòpt i forskjellige farger. Brukte ogsaa litt farget strò, men ikke paa det stykket han skulle ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå