Gå til innhold

Når fikk dere tilbake mensen igjen etter fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke fullammet siden gutten min var 5,5 mndr, nå er han straks 9 mndr å jeg har ikke fått tilbake mensen enda, så derfor lurer jeg på når dere fikk den tilbake?

Syns det er fint å ikke blø med tanke på at jeg blødde konstant i 5mndr pga spiralen, men nå er det 2mndr siden jeg tok den ut, har ikke gått på noen annen prevansjon å har ikke tegn til mensen engang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk den etter 5 mnd, og jeg fullammet.. Litt snurt ja, haddde håp om å gå litt lenger uten!

Skrevet

Etter 5 mnd,..fullammet:/ ;p

Skrevet

Etter kun 9 uker enda jeg fullammet. Veldig kjedelig

Skrevet

Rundt 6 mnd. Fullammet til 4 mnd, men hun var først oppe i en full grøtporsjon når hun var 6 mnd. Amma flere ganger på natta når jeg fikk mensen tilbake.

Skrevet

Etter 8 uker:( og da var det bare 1 uke siden jeg hadde slutte å blø etter fødselen. Veldig kjedelig. Gutten min er nå 13 uker og jeg har hatt mensen to ganger alt .( Håpet det skulle gå litt lenger ja :)

Skrevet

fikk den etter 12 uker, men har ikke fått den igjen... skjønner ikke helt hvorfor... går på minipillen så skal jo få den... fullammer fremdeles...

Skrevet

Etter 3 mnd, fullammer enda 6 mnd etter.

Følte meg forferdelig snurt da det har gått i overkant av et år med 4 søsken :( Til tross for at jeg da bare har ammet 2-3 mnd.

Skrevet

Nå er det 11 mnd siden fødselen å har ennå ikke hatt den.

Forrige gang gikk det over ett år.

Skrevet

nr en ammet til hun var 7 mnd, så sluttet jeg helt å amme..fikk mensen igjenn 1mnd etter det. Sånn ca 8 mnd etter fødselen

nr 2 ammet jeg til hun var 9,5 mnd så sluttet jeg fikk mensen 1 mnd etterpå ca 10,5 mnd etter fødselen

nr 3 er bare 3,5 mnd og jeg ammer enda, og har ikke fåt den igjenn enda. Kan godt holde seg borte mange mnd til ja :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...