Gjest Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Hadde fryseforsøk i dag og fikk inn 2 egg. Det ene var bra, det andre ikke like bra men de mente begge kunne det bli barn av:-) Så nå skal jeg ruge for harde livet, og håpe på positiv test om 14 dager. Heldigvis går dagene i ett med min lille ivf gutt, så håper jeg ikke får tid til å gruble så mye som de andre gangene, en blir jo lettere sinnsyk i rugetiden;-P Noen andre som ruger for tiden eller som snart skal sette inn? Så kan vi følge hverandre:-)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Gratulerer som ruger. jeg fikk også satt inn egg på mandag, to stk. desverre er ingen av de helt topp. Hvordan var delingen på dine??? Vi får følge med hverandre ja:)
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Grattis som ruger til deg og:-) De var 8 delte da de ble fryst ned men glemte faktisk å spørre hvordan de var når de ble satt inn, litt distre, hehe:-) Har lest om mange her inne som har blitt gravide med egg de ikke mente var optimale, og som de sa til meg så setter de kun inn egg som det er mulighet det kan bli baby av:-) Vi får følge hverandre da, når skal du teste? Jeg skal teste 14.12, men mulig jeg venter til 15 eller 16 hvis jeg klarer. Jeg produserer hcg så sent at jeg har ikke lyst å måtte ta 10 tester og gruble over om det er strek der sånn som sist, hehe:-)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Pga at jeg går på regnyl så må jeg ta blodprøve for urintestene vil slå ut uansett. Jeg skal derfor t ablodprøver den 15.desember, på min manns bursdag. Forferdelige greier. jeg kvir meg som en hund
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 hmm, jeg skrev nettopp innlegg, men det kom ikke med. Jeg skal teste 15.des på min manns ursdag. Håper vi begge lykkes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå